Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT764 |
ATE | 03.0137-9081.2 |
ATE | 669081 |
AUTOFREN S | D31069A |
BORG BECK | BBK6019 |
BOSCH | 1 987 475 155 |
BREMSI | SK0682 |
DELPHI | LY 1122 |
ERT | 310185 |
FERODO | FBA59 |
FIAT | 7550682 |
FRENKIT | 950682 |
HAVAM | HP3682 |
HELLA | 8DZ 355 200-151 |
JURID | 771107J |
KAWE | 105-0682 |
MIN | MBA682 |
NK | 7923682 |
OBTEC | 8002185.1 |
OJD | 0682 |
OJD | 105-0682 |
PEX | 682 |
QUINTON HA | BFK279 |
TEXTAR | 97006700 |
TRW | SFK169 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.