Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT748 |
ATE | 03.0137-9079.2 |
ATE | 669079 |
AUTOFREN S | D3949A |
BORG BECK | BBK6077 |
BREMSI | SK0650 |
CIFAM | 9021 |
DELPHI | LY 1110 |
FERODO | FBA119 |
FRENKIT | 950650 |
HAVAM | HP3650 |
HELLA | 8DZ 355 200-061 |
KAWE | 105-0650 |
MAXGEAR | 27-0399 |
METELLI | 9021 |
METZGER | 105-0650 |
MIN | MBA650 |
MOTAQUIP | VMK654 |
NK | 7919650 |
OJD | 0650 |
OJD | 105-0650 |
PEUGE | 4210650 |
PEX | 650 |
QUINTON HA | BFK261 |
TEXTAR | 97004600 |
TRW | SFK137 |
CITROËN
|
MEGA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.