Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT700 |
ATE | 03.0137-9041.2 |
ATE | 669041 |
AUDI | 6090597000 |
AUTOFREN S | D3968A |
BORG BECK | BBK6122 |
BREMSI | SK0597 |
CIFAM | 9025 |
DELPHI | LY 1033 |
ERT | 310085 |
FERODO | FBA100 |
FRENKIT | 950597 |
HAVAM | HP3597 |
KAWE | 105-0597 |
METELLI | 9025 |
MIN | MBA597 |
NK | 7947597 |
OBTEC | 8002005.1 |
OJD | 0597 |
OJD | 105-0597 |
PEX | 597 |
QUINTON HA | BFK305 |
TEXTAR | 97000600 |
TRUSTING | 9025 |
TRW | SFK85 |
VAG | 608 059 700 |
VAG | 609 059 7000 |
VW | 608059700 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.