Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761

5.0 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
132761
Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761
  • Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761 - fot.1
  • Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761 - fot.2
  • Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761 - fot.3
  • Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761 - fot.4
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

322,00 zł
w tym 23% VAT
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI 132761

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

darek

(09.07.2022)

5.0
pasowała do orginaknego miejsca oraz podłączeń idealnie. dziala tak jak powinna. polecam.

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI/HUCO 133334

Pawel

(13.12.2021)

5.0
Wszystko ok

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI/HUCO 133385

[email protected]

(12.11.2021)

5.0
Wszystko ok pompa pracuje jak oryginał.

Opinia wystawiona dla Zespół zasilający - pompa paliwa HITACHI/HUCO 133444

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 132761 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIRTEX E10262M
AUTOTEAM G2261
AUTOTEAM G2261A2
BOSCH 0986580138
BUCHLI 0986580138
BUCHLI FE1017612B1
CITRO 1525CT
CITRO 9647082680
CITRO 9687218480
DELPHI FE1017612B1
DIPASPORT GACC188N
ELTA AUTOM EF4288
ELTA AUTOM XFP9071
ERA 775115
FISPA 72261
FISPA 72261A2
HELLA 8TF358106901
HOFFER 7506868
HOFFER 7506868E
INTERMOTOR 39311
LEMARK LFP401
LUCAS FDB1607
MAG 313011313155
MAG 519730309900
MEATDORIA 76868
MEATDORIA 76868E
MEC-DIESEL 348510
MEC-DIESEL 348510DP
OPENPARTS FFU210800
PEUGE 1525CT
PEUGE 9647082680
PEUGE 9687218480
PIERBURG 700468730
QUINTON HA QFP906
RIDEX 1382F0103
SIDAT 72261
SIDAT 72261A2
Stark SKFU0410102
VALEO 347024
WILMINK WG1012882
WILMINK WG1025631
WILMINK WG1029446
WILMINK WG1964957
WILMINK WG2282092

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zespól zasilajacy, kompletny 132761 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,01 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Zespól zasilajacy, kompletny

Pompa paliwa to urządzenie mające za zadanie dostarczać paliwo do silnika. Tym samym pompa w pierwszej kolejności zasysa paliwo ze zbiornika, aby następnie wtłoczyć je do wtryskiwaczy, które przekazują je już bezpośrednio do cylindrów. Bardzo ważne dla poprawnej pracy silnika jest dostarczenie paliwa pod odpowiednio wysokim ciśnieniem, za co również odpowiada pompa paliwa.

Obecnie stosuje się elektryczne pompy paliwa – modele wirnikowe i rotacyjne. Zwykle pompa znajduje się dzisiaj w zbiorniku paliwa. Umiejscowienie jej w tej lokalizacji z jednej strony ma ułatwiać zasysanie paliwa, z drugiej zredukować słyszalny hałas generowany przez silnik pompy. Ponadto, w warunkach zanurzenia w paliwie silnik pompy jest odpowiednio chłodzony i smarowany, co pozwala mu dłużej zachować pełną sprawność.

Niesprawność pompy paliwa znacząco utrudnia prowadzenie pojazdu, czasami wręcz je uniemożliwiając. Jeżeli paliwo nie jest wtłaczane do silnika w odpowiedniej ilości czy też pod odpowiednim ciśnieniem, w czasie jazdy odczuwalne jest szarpanie, silnik może niespodziewane gasnąć, występują również problemy z jego zapalaniem. Czego dotyczą awarie pompy paliwa? Przeważnie problem tkwi w zanieczyszczeniu pompy, które jest spowodowane użytkowaniem niskiej jakości paliwa. Do zanieczyszczenia pompy można również doprowadzić jeżdżąc z niemal pustym bakiem. W takiej sytuacji bowiem urządzenie zasysa zanieczyszczenia, które nawet przy użytkowaniu najwyższej klasy paliwa, gromadzą się na dnie baku. Należy również unikać pozostawiania samochodu na parkingu czy w garażu z niepełnym bakiem, gdyż dochodzi wtedy do skraplania powietrza, które się w nim znajduje, co także stwarza pewne zagrożenie dla pompy paliwa. Poprawnie użytkowana pompa paliwa powinna działać sprawnie przez o najmniej 180-200 tys. km.

HITACHI/HUCO

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze