Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 445 010 513* |
BOSCH | 0 445 010 550* |
BOSCH | 0 445 010 575* |
BOSCH | 0 445 010 578* |
BOSCH | 0 445 010 579* |
BOSCH | 0 445 010 591* |
BOSCH | 0 445 010 592* |
BOSCH | 0 445 010 625* |
BOSCH | 0 445 010 626* |
BOSCH | 0 445 010 636* |
BOSCH | 0 445 010 637* |
BOSCH | 0 445 010 684* |
BOSCH | 0 445 010 689* |
BOSCH | 0 445 010 696* |
BOSCH | 0 445 010 703* |
BOSCH | 0 445 010 734* |
BOSCH | 0 445 010 738* |
BOSCH | 0 445 010 739* |
BOSCH | 0 445 010 759* |
BOSCH | 0 445 010 766* |
BOSCH | 0 445 010 773* |
BOSCH | 0 445 010 797* |
BOSCH | 0 445 010 845* |
BOSCH | 0 445 010 846* |
BOSCH | 0 445 010 850* |
BOSCH | 0 445 010 858* |
BOSCH | 0 445 010 861* |
BOSCH | 0 445 010 874* |
BOSCH | 0 445 011 512* |
BOSCH | 0 445 011 530* |
BOSCH | 0 445 020 506* |
BOSCH | 0 445 020 612* |
BOSCH | 1 462 C00 996 |
CITRO | 98 113 88180 |
DIPASPORT | INJDS057DPSN |
FISPA | 83.1389 |
HOFFER | 8029704 |
HOFFER | 829704 |
HONDA | 16796-RZ0-G01 |
MEATDORIA | 78650R* |
MEATDORIA | 9704 |
PEUGE | 98 113 88180 |
PSA | 98 113 88180 |
WE PARTS | 392000104 |
CITROËN
|
HONDA
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa wtryskowa, zwana również sekcyjną, to podzespół składający się z kilku współpracujących ze sobą elementów. Zadaniem całego układu jest pobranie paliwa oraz dostarczenie go do wtryskiwaczy w odpowiedniej ilości oraz pod właściwym ciśnieniem.
Zasysaniem paliwa zajmuje się pompa łopatkowa, która poprze przewody doprowadzające pobiera je, a następnie przekazuje dalej. Tłoczki, w które wyposażona jest pompa wtryskowa, to elementy robocze urządzenia, które nadają odpowiedniego ciśnienia paliwu, pompowanemu przez przewody wysokiego napięcia do wtryskiwaczy. Ważną funkcję pełni również zawór sterujący, który w przypadku nadmiaru paliwa odprowadza odpowiednią jego ilość.
Rozróżnia się dwa główne rodzaje pomp wtryskowych. Pierwszy typ to pompy rotacyjne. W tym przypadku tłoczki wykonują ruch wirujący. Natomiast w przypadku rzędowych pomp wtryskowych tłoczki ustawione są w rzędzie. Oba rodzaje pomp spotkać można w starszych typach pojazdów, głównie tych z silnikami wysokoprężnymi. W nowszych samochodach pompy stosowane są rzadko, głównie ze względu na nieprecyzyjność działania. W stosunku do innych rozwiązań technologicznych, zastosowanie pompy wiąże się z dużym zużyciem paliwa. Tym samym pojawiają się problemy z ekologicznością tego rozwiązania.
Niewątpliwie jednak pompa sekcyjna ma również swoje zalety. Przede wszystkim wymiana tego podzespołu jest stosunkowo tania i prosta. Największym zagrożeniem dla sprawności pompy jest natomiast jej zatkanie. Tempo zużycia elementu w dużej mierze zależy od jakości stosowanego paliwa.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.