Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania HITACHI 2509310

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
2509310
Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania HITACHI 2509310
  • Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania HITACHI 2509310 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

102,00 zł
w tym 23% VAT
Tryb pracy:
Pneumatyczny
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2509310 po numerze OEM

Producent Numery OEM
VAG 034129101
VAG 034129101A
VAG 034129101B
VAICO V102504

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulacja powietrza doladowujacego 2509310 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >

Regulacja powietrza doladowujacego

Regulacja powietrza doładowującego pozwala kontrolować pracę turbo sprężarki. Odpowiada za to zawór, który reguluje poziom przepływu powietrza. Ze względu na szybki rozwój turbosprężarek, również zawory są stale modyfikowane. Dlatego też ich różnorodność jest dzisiaj bardzo duża, mimo że wszystkie działają na podobnej zasadzie.

Zawór odpowiadający za regulację powietrza doładowującego to element układu wspomagającego pracę turbosprężarki. Obecnie turbosprężarka jest standardowym wyposażeniem pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Umożliwia ona zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie do komór spalania większej ilości tlenu. Turbosprężarka uruchamiana jest za sprawą wprawienia w ruch turbiny poprzez spaliny wydzielane z silnika. Jeżeli zawór, regulując przepływ powietrza doładowującego jest w pełni otwarty, turbina nie zostaje poruszona, spaliny trafiają bezpośrednio do układu wydechowego, a turbosprężarka nie doprowadza dodatkowego powietrza. Zamknięcie zaworu natomiast oznacza uruchomienie turbosprężarki na maksymalnych obrotach. Dzisiaj jednak regulacja powietrza doładowującego jest bardziej precyzyjna, przez co możliwe jest uruchomienie pracy turbosprężarki na niskich lub średnich obrotach. Dzieje się to za sprawą częściowego otwarcia zaworu.

W starszych układach zawór otwiera się samoistnie wskutek działania siłownika. Nowsze modele otwierają się dzięki wytworzeniu podciśnienia, natomiast siłownik służy do ich zamykania. W układach drugiego rodzaju do regulacji powietrza doładowującego niezbędna jest pompa podciśnienia.

HITACHI/HUCO

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze