Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR OEM 851342

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
851342
Zawór EGR OEM 851342
Zdjęcie poglądowe
  • Zawór EGR OEM 851342 - fot.1
    Zdjęcie poglądowe
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

499,00 zł
w tym 23% VAT
Napięcie [V]:
12
Tryb pracy:
Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniami
Ciężar [kg]:
0,86
Gwintowana złączka:
M8x1.25
Ilość otworów:
4
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 851342 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIC 55898
ALFA 552 060 490
ALFA 71 788 556
ALFA 71 789 688
ALFA 71 789 689
ALFA 71 793 478
ALFA 717 896 688
ALFA 93 189 082
AUTOMEGA 1108510342
ERA 555061A
ERA 555061B
ERA 555061HQ
ERA 555061R
FACET 23.0121
FEBI 45157
FIAT 55 204 249
FIAT 55186214
FIAT 55194734
FIAT 552 060 490
FIAT 55205455
FIAT 55215032
FIAT 71 788 556
FIAT 71 789 688
FIAT 71 789 689
FIAT 71 793 478
GM 093181976
GM 095519339
GM 55204249
GM 55215032
GM 58 51 596
GM 58 51 827
GM 851342
GM 93 169 064
GM 93 178 886
GM 93 188 887
GM 93 189 082
GM 93181976
GM 95519339
HITACHI 138477
HITACHI 2508477
HOFFER 7518094
INTERMOTOR 14313
LANCIA 552 060 490
LANCIA 71 788 556
LANCIA 71 789 688
LANCIA 71 789 689
LANCIA 71 793 478
MEATDORIA 88094
MEATDORIA 88594
METZGER 0892039
OPEL 05 851 055
OPEL 08 51 208
OPEL 08 51 342
OPEL 08 51 757
OPEL 55 215 032
OPEL 58 51 055
OPEL 58 51 068
OPEL 58 51 596
OPEL 58 51 827
OPEL 8 51 134
OPEL 8 51 175
OPEL 8 51 208
OPEL 8 51 342
OPEL 8 51 757
OPEL 93 169 064
OPEL 93 178 886
OPEL 93 189 082
PIERBURG 7.22946.22.0
PIERBURG 7.22946.24.0
PIERBURG 7.22946.27.0
PIERBURG 7.22946.31.0
PIERBURG 7.22946.38.0
PIERBURG 7.22946.41.0
QUINTON HA XEGR87
SIDAT 83.604
SIDAT 83.604UE
SUZUK 18520-79J52
SUZUK 18520-79J52-000
SUZUK 1852079J51
TRISCAN 8813 10015
VAUXH 58 51 596
VAUXH 58 51 827
VAUXH 851757
VAUXH 93 178 886
VAUXH 93 181 976
VAUXH 93 188 887
VAUXH 93 189 082
VAUXH 93169064
VAUXH 95 519 339
VEMO V40-63-0015

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 851342 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze