Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłoczek zacisku hamulca LAUBER CQ71545071 (Oś przednia)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
CQ71545071
Tłoczek zacisku hamulca LAUBER CQ71545071 (Oś przednia)
  • Tłoczek zacisku hamulca LAUBER CQ71545071 (Oś przednia) - fot.1
  • Tłoczek zacisku hamulca LAUBER CQ71545071 (Oś przednia) - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

84,00 zł
w tym 23% VAT
Średnica [mm]:
54
Wysokość [mm]:
50
System hamulcowy:
BOSCH
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla CQ71545071 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTOFREN S D02551
BENDIX 502067
BUDWEG 235471
BUDWEG BUD235471
ERT 150271-C
FRENKIT P545001
LAUBER 150271-C
LAUBER D02551
SBS 8637008

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci CQ71545071 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Dlaczego warto zainwestować w agregat prądotwórczy? Do czego może się przydać w domu, a do czego w garażu?

Agregat prądotwórczy to nieocenione urządzenie znajdujące zastosowanie zarówno w domu, jak i w garażu. Niezależnie od tego, czy potrzebujecie awaryjnego źródła zasilania, czy planujecie poważniejsze majsterkowanie, agregat prądotwórczy może okazać się Waszym najlepszym sojusznikiem.

czytaj więcej >
Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

LAUBER

Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.

Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze