Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tłoczek zacisku hamulca ERT 150581-C (Oś tylna)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
150581-C
Tłoczek zacisku hamulca ERT 150581-C (Oś tylna)
  • Tłoczek zacisku hamulca ERT 150581-C (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

43,00 zł
w tym 23% VAT
Średnica [mm]:
43
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
System hamulcowy:
LUCAS/TOKICO
Wysokość [mm]:
47
Materiał:
Stal
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 150581-C po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTOFREN S D025124
BUDWEG 234308
FORD 1125861
FORD 1125862
FORD 1138621
FORD 1138622
FORD 1138630
FORD 1478411
FORD 5021817
FORD 5021818
FORD 5023225
FORD 5023226
FORD 5032226
FORD 6148319
FORD 6148320
FORD 6148321
FORD 6152221
FORD 6152222
FORD 6152223
FORD 6152224
FORD 6167654
FORD 6167655
FORD 6180198
FORD 6180199
FORD 6513463
FORD 6513464
FORD 6513465
FORD 6513466
FORD 85GB2L590AD
FORD 85GB2L590BD
FORD 85GB2L591AD
FORD 85GB2L591BD
FORD 85GX2N118AD
FORD 85GX2N119AD
FORD 89GB2L591AA
FORD 89GX2553AA
FORD 92GB2552AA
FORD 92GB2552BA
FORD 92GB2553AA
FORD 92GB2553BA
FORD R89GX2553AA
FORD R89GX2553AB
FRENKIT P424601
MAZDA 4400001P04
MAZDA 4400107P90
MAZDA 4401001P04
MAZDA 4401107P90
MAZDA F1Z12698Z
MAZDA F1Z12699Z
MAZDA FEZ52698Z
MAZDA FEZ52699Z
SBS 8699029

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pojedyncze czesci 150581-C pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Pojedyncze czesci

Zacisk hamulcowy to urządzenie bezpośrednio odpowiedzialne za dociśnięcie klocków hamulcowych do tarczy. Zamontowane jest na zwrotnicy i składa się z wielu rozmaitych części. Współpraca sprawnych pojedynczych części zacisku hamulcowego jest niezbędna dla poprawnej pracy układu hamulcowego.

Standardowy zacisk hamulcowy to konstrukcja składająca się z obudowy przymocowanej do wspornika, który to jest nieruchomo przytwierdzony do zwrotnicy. Wspornik jest również miejscem mocowania klocków hamulcowych. Najważniejszą częścią zacisku hamulcowego jest natomiast tłok. W przypadku zacisku pływającego występuje tylko jeden, natomiast w zacisku stałym są dwa tłoki umieszczone po dwóch stronach tarczy hamulcowej. Impuls, zwykle w postaci sprężenia płynu hamulcowego, wprawia w ruch tłoki, które się wysuwają i wymuszają ruch klocków hamulcowych. W zaciskach stałych w dociskaniu klocka do tarczy bierze udział również trzpień prowadzący.

Istotne pojedyncze części zacisku hamulcowego to rozmaite sprężyny. Ze względu na prostotę budowy często ich znaczenie bywa lekceważone. Natomiast bez sprawnie funkcjonujących sprężyn nacisk tłoka na klocki hamulcowe w zacisku pływającym nie przyniósłby pożądanych skutków. Ponadto, większość zacisków hamulcowych wyposażonych jest w sprężynowe ograniczniki znajdujące się pomiędzy klockami.

Pojedyncze części zacisku hamulcowego mogą ulegać rozmaitym uszkodzeniom. Wspomniane sprężyny ulegają rozprężeniu, dochodzi też do poluzowania łączenia między obudową, a wspornikiem, czy zużycia tłoka. Ponadto, zagrożeniem dla sprawności zacisku hamulca jest wszelkiego rodzaju zanieczyszczenie. Zacisk wymaga również odpowiedniego smarowania, dla minimalizacji siły tarci wytwarzanej pomiędzy poszczególnymi elementami, podczas pracy tego urządzenia.

ERT

ERT to hiszpańska marka części samochodowych. Firma rozpoczęła działalność w 1972 roku. Pół wieku obecności na rynku pozwoliło nabrać doświadczenia oraz dopracować do perfekcji system produkcji. Części samochodowe ERT to głównie elementy układów hamulcowych. Firma zajmuje się również produkcją części skrzyń biegów i sprzęgieł. Do głównych produktów wyjeżdżających z fabryk hiszpańskiej firmy należą elementy gumowe oraz zestawy naprawcze. Przedsiębiorstwo wyspecjalizowało się w produkcji drobnych elementów, odpowiedzialnych za spójność układów. Jednak to nie wszystko. Nieustannie w katalogu pojawiają się nowe produkty. Dzisiaj części ERT to również hamulce postojowe oraz zaciski hamulcowe.

Firma ERT posiada duże doświadczenie, które wykorzystuje do ekspansji na rynki europejskie i nie tylko. Dzisiaj przedsiębiorstwo produkuje części w trzech lokalizacjach. Dwie fabryki znajdują się na terenie Hiszpanii, a jedna w Indiach. Centra dystrybucyjne producenta działają na całym świecie. Dzięki temu auto części ERT trafiają dzisiaj do sprzedaży w ponad 80 krajach. Producent już teraz posiada na rynku bardzo mocną pozycję, która wciąż jest umacniania.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze