Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 26425

5.0 (1) pokaż opinie
Kod produktu:
26425
Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 26425
  • Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 26425 - fot.1
  • Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 26425 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

17,00 zł
w tym 23% VAT
Długość [mm]:
128
Gwint zewn. [mm]:
M10 x 1,5
Rozmiar klucza:
16
Kształt łba sruby / nakrętki:
Wewnętrzny Torx
Długożć żruby pod główką [mm]:
112
Liczba śrub:
10
Ciężar [kg]:
0,07
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Śruba głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 26425

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Marcin

(28.08.2013)

5.0
Bardzo, bardzo ok. Solidnie zapakowana przesyłka.

Opinia wystawiona dla Zestaw śrub głowicy cylindrów FEBI BILSTEIN 18618

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 26425 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AMC 258700
AUDI 06D 103 385 D
AUDI 6D 103 385 D
BBR 001-10-29399
BGA BK3346
BORSEHUNG B10625
ELRING 005.610
ELRING 325.930
ET ENGINET TH0071BT
ET ENGINET TS0063BT
FAI B1496
FAI B1661
FEBI 184669
GOETM 22-33040B
MAHLE GS33502
MEC-DIESEL 480125
PAYEN HBS476
REINZ 14-32276-01
REINZ 14-32276-02
SEAT 06D 103 385 D
SEAT 6D 103 385 D
SKODA 06D 103 385 D
SKODA 6D 103 385 D
SWAG 30 92 6425
VAICO V10-7363
VW 06D 103 385 D
VW 6D 103 385 D
WILMINK WG1086948
WILMINK WG1103192
WILMINK WG1176965
WILMINK WG1428633
WILMINK WG1428637
WILMINK WG1455906
WILMINK WG1455914
WILMINK WG1490021
WILMINK WG1769389
ZPY 06D 103 385D

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Śruby mocujące głowicy 26425 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Śruby mocujące głowicy

Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.

Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.

Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.

Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze