Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 021 906 262 C |
AUDI | 058 906 265 B |
AUDI | 058 906 265 C |
AUDI | 06A 906 262 AC |
AUDI | 06A 906 262 AG |
AUDI | 06A 906 262 AK |
AUDI | 06A 906 262 G |
AUDI | 06A 906 262 P |
AUDI | 06A 906 262 Q |
AUDI | 06A 906 265 R |
AUDI | 06B 906 265 C |
AUDI | 06C 906 265 |
AUDI | 06C 906 265 A |
AUDI | 06C 906 265 C |
AUDI | 06C 906 265 E |
AUDI | 077 906 265 AD |
AUDI | 077 906 265 AE |
AUDI | 078 906 265 AA |
AUDI | 078 906 265 T |
AUDI | 07C 906 262 F |
AUDI | 1K0 998 262 |
BOSCH | 0 258 006 039 |
BOSCH | 0 258 006 040 |
BOSCH | 0 258 006 087 |
BOSCH | 0 258 006 088 |
BOSCH | 0 258 006 089 |
BOSCH | 0 258 006 090 |
BOSCH | 0 258 006 115 |
BOSCH | 0 258 006 116 |
BOSCH | 0 258 006 161 |
BOSCH | 0 258 006 162 |
BOSCH | 0 258 006 163 |
BOSCH | 0 258 006 164 |
BOSCH | 0 258 006 215 |
BOSCH | 0 258 006 219 |
BOSCH | 0 258 006 220 |
BOSCH | 0 258 006 221 |
BOSCH | 0 258 006 222 |
BOSCH | 0 258 006 239 |
BOSCH | 0 258 006 240 |
BOSCH | 0 258 006 245 |
BOSCH | 0 258 006 246 |
BOSCH | 0 258 006 249 |
BOSCH | 0 258 006 250 |
BOSCH | 0 258 006 261 |
BOSCH | 0 258 006 262 |
BOSCH | 0 258 006 307 |
BOSCH | 0 258 006 361 |
BOSCH | 0 258 006 362 |
BOSCH | 0 258 006 363 |
BOSCH | 0 258 006 364 |
BOSCH | 0 258 006 396 |
BOSCH | 0 258 006 397 |
BOSCH | 0 258 006 442 |
BOSCH | 0 258 006 443 |
BOSCH | 0 258 006 444 |
BOSCH | 0 258 006 445 |
BOSCH | 0 258 006 527 |
BOSCH | 0 258 006 528 |
BOSCH | 0 258 006 535 |
BOSCH | 0 258 006 536 |
BOSCH | 0 258 006 582 |
BOSCH | 0 258 006 583 |
BOSCH | 0 258 006 584 |
BOSCH | 0 258 006 585 |
BOSCH | 0 258 006 978 |
BOSCH | 0 258 006 979 |
DELPHI | ES20166-12B1 |
DELPHI | ES20168 |
DELPHI | ES20177 |
DELPHI | ES20177-12B1 |
DELPHI | ES20338-12B1 |
DELPHI | ES20340-12B1 |
DELPHI | ES20343-12B1 |
EPS | 1.998.247 |
FACET | 10.8247 |
FAE | 77145 |
FAE | 77146 |
FAE | 77203 |
FAE | 77204 |
FAE | 77902 |
FAE | 77906 |
PIERBURG | 7.05271.21.0 |
SEAT | 021 906 262 C |
SEAT | 030 906 262 |
SEAT | 030 906 262 A |
SEAT | 030 906 262 N |
SEAT | 06A 906 262 AC |
SEAT | 06A 906 262 AG |
SEAT | 06A 906 262 AK |
SEAT | 06A 906 262 AQ |
SEAT | 06A 906 262 B |
SEAT | 06A 906 262 P |
SEAT | 06A 906 262 Q |
SEAT | 06A 906 265 R |
SEAT | 06C 906 265 |
SEAT | 1K0 998 262 |
SKODA | 021 906 262 C |
SKODA | 058 906 265 C |
SKODA | 06A 906 262 AC |
SKODA | 06A 906 262 AG |
SKODA | 06A 906 262 AK |
SKODA | 06A 906 262 Q |
SKODA | 1K0 998 262 |
VALEO | 368003 |
VEMO | V10-76-0015 |
VEMO | V10-76-0018 |
VEMO | V10-76-0036 |
VEMO | V10-76-0040 |
VEMO | V10-76-0041 |
VEMO | V10-76-0060 |
VEMO | V10-76-0061 |
VEMO | V10-76-0068 |
VEMO | V10-76-0091 |
VW | 021 906 262 C |
VW | 030 906 262 |
VW | 030 906 262 A |
VW | 030 906 262 N |
VW | 058 906 265 B |
VW | 058 906 265 C |
VW | 06A 906 262 AC |
VW | 06A 906 262 AG |
VW | 06A 906 262 AK |
VW | 06A 906 262 AQ |
VW | 06A 906 262 B |
VW | 06A 906 262 G |
VW | 06A 906 262 P |
VW | 06A 906 262 Q |
VW | 06A 906 265 M |
VW | 06A 906 265 R |
VW | 06B 906 265 C |
VW | 06C 906 265 |
VW | 06C 906 265 A |
VW | 06C 906 265 C |
VW | 077 906 262 B |
VW | 077 906 262 C |
VW | 077 906 262 G |
VW | 077 906 265 AD |
VW | 077 906 265 AE |
VW | 078 906 265 AA |
VW | 078 906 265 T |
VW | 07C 906 262 F |
VW | 1K0 998 262 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.