Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTOMEGA | 150026610 |
AUTOTEAM | L9005 |
Alfa e-Par | AF08465 |
BOGAP | A6317100 |
BORSEHUNG | B13669 |
BOSCH | 0 280 160 507 |
BOSCH | 0 280 160 557 |
BOSCH | 0 280 160 560 |
CAUTEX | 769883 |
CSV ELECTR | CRP 3005 |
DELPHI | FP 10303 |
DIPASPORT | GACR 004N |
ET ENGINET | ED0146 |
FARE SA | 19932 |
FARE-MX | 19932 |
FISPA | 89.005 |
GAUSS | GI8001 |
HOFFER | 7525015 |
JPG | 1116003000 |
MAXGEAR | 58-0050 |
MEATDORIA | 75015 |
MEC-DIESEL | 346970 |
METALCAUCH | 93140 |
OSSCA | 00892 |
PIERBURG | 7.22017.52.0 |
PLYOM | P769883 |
RECOFICIAL | CRP3005 |
RIDEX | 168C0003 |
SIDAT | 89.005 |
STC | T493140 |
Stark | SKCVF-2900002 |
TOPRAN | 106125 |
TOPRAN | 108 125 |
VAG | 037 133 035C |
VAG | 037 133 035H |
VAG | 06A133035 |
VAICO | V10-2262 |
VDO | X10-740-002-003 |
WE PARTS | 240620011 |
WILMINK | WG 1026662 |
WILMINK | WG1012548 |
WILMINK | WG1032617 |
WXQP | 330125 |
AUDI
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.
Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.
Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.