Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 078133534 |
AUDI | 078133534A |
AUDI | 078133534C |
BOSCH | 0 280 160 516 |
BOSCH | 0 280 160 575 |
BOSCH | 0280160517 |
DS | 1161 |
FISPA | 89.003 |
HOFFER | 7525013 |
HOFFER | 8029521* |
INTER | 16521 |
INTER | 16550 |
LANDROVER | MSA100000 |
LUCAS | FDB941 |
LUCAS_ELEC | FDB1019 |
MEATDORIA | 75013 |
MEATDORIA | 9521* |
PIERBURG | 7.22017.50 |
PIERBURG | 7.22017.50.0 |
PIERBURG | 72160501 |
PIERBURG | 721605010 |
PIERBURG | 72160551 |
PIERBURG | 721605510 |
SEAT | 078133534A |
SEAT | 078133534C |
SIDAT | 89.003 |
SKODA | 078133534 |
SKODA | 078133534A |
SKODA | 078133534C |
VAG | 078133534 |
VAG | 078133534A |
VW | 078133534 |
VW | 078133534A |
VW | 078133534C |
WE PARTS | 240620009 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator ciśnienia paliwa to niezwykle ważna część układu zasilania paliwem. Znajduje się przy kolektorze ssącym, odpowiadając za kontrolę ciśnienia paliwa dostarczanego do układu napędowego. Standardowy regulator ciśnienia jest dzisiaj urządzeniem elektromagnetycznym. Jego podstawowe elementy konstrukcyjne to: uzwojenie i rdzeń elektromagnesu oraz kulka zaworu, gdyż regulator ciśnienia to niejako połączenie czujnika z zaworem.
Z zewnątrz regulator ciśnienia paliwa wygląda jak metalowa puszka. Jest on położony w takim miejscu, aby możliwy był napływ benzyny, zanim zostanie ona spalona. W regulatorze określane jest ciśnienie względem tego, panującego w kolektorze ssącym. Zbyt duże ciśnienie wymusza otwarcie wylotu. W ten sposób nadmiar benzyny wraca do baku i dochodzi do obniżenia ciśnienia.
Zwykle regulator ciśnienia to bardzo niewielki element, który nie wygląda na zbyt skomplikowany ani ważny. Jednak jego niesprawność w zasadzie wymaga natychmiastowego zaprzestania jazdy. Wysokie ciśnienie benzyny sprawia, że paliwa dostaje się do komory zbyt dużo. Tym samym znaczna jej część nie jest spalana. Ma to fatalny wpływ na poszczególne części silnika, a także na katalizator. Niedostateczne ciśnienie jest równie niepożądane. Skutkuje ono znacznym spadkiem mocy. Niemożliwe może się okazać wyprzedzanie, a w skrajnych przypadkach nie sposób w ogóle kontynuować jazdę. Co ważne, awaria regulatora ciśnienia paliwa może prowadzić do usterek kolejnych części samochodowych, jeżeli samochód nie zostanie zatrzymany. Należy jednak w tym miejscu zaznaczyć, że regulator ciśnienia to stosunkowo wytrzymała część samochodowa, która przeważnie wymaga wymiany dopiero po przejechaniu 200-250 tysięcy kilometrów.
Hoffer to nieco ponad 20-letnia marka należąca do włoskiego przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu – Meat&Doria. Pod marką Hoffer producent oferuje tysiące części samochodowych pogrupowanych w kilka kategorii. Dużą popularnością w wielu krajach na całym świecie cieszą się części samochodowe Hoffer wykorzystywane w układzie tworzenia mieszanki paliwowej. Znaleźć tam można między innymi sterowniki wtrysku, rozdzielacze paliwa, pompy wtryskowe, czujniki i sondy, uszczelki, przepustnice, silniki krokowe i wiele więcej. W fabrykach części samochodowych Hoffer od kilku lat wiele uwagi poświęca się również produkcji zaworów EGR, odgrywających w dzisiejszej motoryzacji bardzo ważną rolę.
Auto części Hoffer to produkty, które wyróżniają się wysoką jakością. Meat&Doria –– właściciel marki Hoffer –– to przedsiębiorstwo o nieposzlakowanej opinii, które zawsze troszczyło się o najwyższą jakość swoich produktów. Nieustanne testy efektywności, wytrzymałości i bezpieczeństwa poszczególnych części samochodowych sprawiają, że produktom tej marki można zaufać. Warte podkreślenia jest to, że zaufało im już wielu producentów samochodów osobowych i nie tylko. Części samochodowe Hoffer są dziś wykorzystywane do pierwszego montażu, jednak trafiają również na rynek części zamiennych.