- Długość [mm]: 315
- Rozmiar gwintu 1: M10x1
- Rodzaj gwintu: Gwint zewn.
- Rozmiar gwintu 2: M10x1
- Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
Dodaj opinię
(01.07.2021)
Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB368
(01.07.2021)
Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB367
(16.07.2017)
Opinia wystawiona dla Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHB125
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | SL3876 |
AKRON-MALÒ | 8515 |
APEC | HOS3394 |
ATE | 24511102903 |
BENDIX | 171027B |
BORG BECK | BBH6255 |
BOSCH | 1 987 476 558 |
BRAKE ENG | BH773771 |
BREMBO | T61020 |
BREMBO | T61057 |
BROVEX-NEL | H3886 |
CEF | 511128 |
CITRO | 4806 56 |
CITRO | 96080322 |
CORTECO | 19018894 |
DELPHI | LH3770 |
DELPHI | LH3771 |
FERODO | FHY2085 |
FIRST LINE | FBH6255 |
FTE | 290.430E.1 |
FTE | 2904300 |
FTE | 9240137 |
GIRLING | 9002105 |
HELLA | 8AH 355 461-541 |
HELLAPAGID | 8AH 355 461-541 |
JURID | 171027J |
KAWE | H3886 |
LPR | 6T46022 |
LPR | 6T46895 |
MAG | 440019018894 |
MAPCO | 3328 |
METZGER | 4114667 |
MEYLE | 11-14 525 0002 |
MGA | F6127 |
MGA | F6128 |
NK | 859955 |
OPTIMAL | BSL-2447 |
OPTIMAL | BSL-373 |
PAGID | 70094 |
PEUGE | 4806 56 |
PEX | 32505 |
QH BENELUX | BH32505 |
QUINTON HA | BFH4569 |
QUINTON HA | HBS4569 |
REMSA | 194201 |
REMSA | G1942.01 |
ROADHOUS | 1942.01 |
SPIDAN | 39927 |
TEXTAR | 40029700 |
TRISCAN | 815028115 |
VAICO | V22-0143 |
WOKING | G1942.01 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Elastyczne przewody hamulcowe to przewody gumowe transportujące płyn hamulcowy. Są one rozciągnięte na całej długości samochodu, w jego dolnej części, dostarczając płyn hamulcowy do zacisków na poszczególnych kołach. Tym samym bez wątpienia można stwierdzić, że przewody hamulcowe elastyczne są niezbędne, aby hamowanie było w ogóle możliwe.
Podstawowym materiałem, z którego skonstruowane są przewody elastyczne, jest rozciągliwa guma. Niemniej jednak wskaźnik rozciągliwości nie powinien być zbyt duży, aby zapewnić odpowiednio wysokie ciśnienie przepływu płynu hamulcowego. Oczywiście guma musi być również odporna na działanie płynu pod względem oddziaływań chemicznych. Elastyczny, gumowy rdzeń każdego przewodu opleciony jest tkaniną. Ponadto, niektóre przewody elastyczne posiadają obudowę metalową, której zadaniem jest uchronienie konstrukcji przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Przewody hamulcowe elastyczne łączą ruchome elementy układu hamulcowego, umożliwiając ich płynne ruchy. Zachowanie elastyczności układu skraca czas zatrzymania pojazdu. Warto wspomnieć, że obok elastycznych przewodów hamulcowych występują również modele sztywne. Są one w całości wykonane z elementów metalowych, i jak nie trudno się domyślić, nie ulegają rozciąganiu. Przewody sztywne łączą nieruchome części układu.
Gumowe przewody hamulcowe ulegają awariom, głównie wskutek intensywnej eksploatacji. Im większe obciążenia, tym szybciej pojawiają się pęknięcia. Może również dojść do rozciągnięcia materiału. Podstawowym objawem wystąpienia nieprawidłowości jest zmniejszenie efektywności hamowania. Warto pamiętać, że nawet jeśli objawy się nie pojawią, zaleca się wymianę elastycznych przewodów hamulcowych najpóźniej po przejechaniu 100 tys. km.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.