Dodaj opinię
(08.01.2020)
Opinia wystawiona dla Przełącznik METZGER 0911105
Producent | Numery OEM |
---|
CALORSTAT | BS4578 |
ERA | 330525 |
FACET | 7.1140 |
FAE | 24835 |
FEBI | 103675 |
FEBI | 103688 |
FORD | 1018344 |
FORD | 1066391 |
FORD | 1143409 |
FORD | 7029402 |
FORD | 94BB-7C534AC |
FORD | 98AB-7C534-BA |
HBELPARTS | 70485617 |
INTERMOTOR | 51671 |
LUCAS_ELEC | SMB874 |
MEATDORIA | 35028 |
MEATDORIA | 35049 |
QUINTON HA | XBLS122 |
SWAG | 50103675 |
SWAG | 50103688 |
TOPRAN | 302 698 |
VEMO | V25-73-0092 |
FORD
|
MAZDA
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.