Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza LENCO SGA514L

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
SGA514L
Przekładnia kierownicza LENCO SGA514L
  • Przekładnia kierownicza LENCO SGA514L - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Tryb pracy:
Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:
Przekładnia kierownicza z listwą zębatą

Przekładnia zębatkowa, popularnie nazywana maglownicą, to najczęściej wykorzystywane rozwiązanie stosowane do przeniesienia ruchu obrotowego koła kierownicy na ruch postępowy mechanizmu zwrotniczego i dalej na koła skrętne współcześnie produkowanych samochodów. Cały ten proces odbywa się przy udziale m.in. listwy zębatej.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja:
Gen. I
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla SGA514L po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 1K1 423 051 AF
AUDI 1K1 423 051 AG
AUDI 1K1 423 051 AH
AUDI 1K1 423 051 FE
AUDI 1K1 423 051 L
AUDI 1K1 423 055
AUDI 1K1 423 055 K
AUDI 1K1 423 055 KX
DA SILVA DM3043
DRI 717520583
DRI 717521001
ELSTOCK 17-0583
ELSTOCK 17-1001
LENCO SGA514L
SEAT 1K1 423 051 AF
SEAT 1K1 423 051 AG
SEAT 1K1 423 051 AH
SEAT 1K1 423 051 BC
SEAT 1K1 423 051 BF
SEAT 1K1 423 051 BG
SEAT 1K1 423 051 BH
SEAT 1K1 423 051 BJ
SEAT 1K1 423 051 BM
SEAT 1K1 423 051 BN
SEAT 1K1 423 051 BP
SEAT 1K1 423 051 BT
SEAT 1K1 423 051 CD
SEAT 1K1 423 051 CE
SEAT 1K1 423 051 CF
SEAT 1K1 423 051 CG
SEAT 1K1 423 051 CK
SEAT 1K1 423 051 CN
SEAT 1K1 423 051 ED
SEAT 1K1 423 051 EK
SEAT 1K1 423 051 ER
SEAT 1K1 423 051 FA
SEAT 1K1 423 051 FB
SEAT 1K1 423 051 FD
SEAT 1K1 423 051 FE
SEAT 1K1 423 051 L
SEAT 1K1 423 055
SEAT 1K1 423 055 BE
SEAT 1K1 423 055 BX
SEAT 1K1 423 055 CX
SEAT 1K1 423 055 FX
SEAT 1K1 423 055 G
SEAT 1K1 423 055 GX
SEAT 1K1 423 055 K
SEAT 1K1 423 055 KX
SEAT 1K1 423 055 M
SEAT 1K1 423 055 MX
SEAT 3C1 423 051
SEAT 3C1 423 051 D
SEAT 3C1 423 051 J
SEAT 3C1 423 051 L
SEAT 561 423 051 B
SEAT 561 423 051 C
SEAT 561 423 051 D
SEAT 561 423 051 E
SEAT 561 423 051 H
SEAT 561 423 051 J
SKODA 1K1 422 055 BE
SKODA 1K1 423 051 AF
SKODA 1K1 423 051 AG
SKODA 1K1 423 051 AH
SKODA 1K1 423 051 BC
SKODA 1K1 423 051 BF
SKODA 1K1 423 051 BG
SKODA 1K1 423 051 BH
SKODA 1K1 423 051 BJ
SKODA 1K1 423 051 BM
SKODA 1K1 423 051 BN
SKODA 1K1 423 051 BP
SKODA 1K1 423 051 BT
SKODA 1K1 423 051 CD
SKODA 1K1 423 051 CE
SKODA 1K1 423 051 CF
SKODA 1K1 423 051 CG
SKODA 1K1 423 051 CK
SKODA 1K1 423 051 CN
SKODA 1K1 423 051 ED
SKODA 1K1 423 051 EK
SKODA 1K1 423 051 ER
SKODA 1K1 423 051 FA
SKODA 1K1 423 051 FB
SKODA 1K1 423 051 FD
SKODA 1K1 423 051 FE
SKODA 1K1 423 051 L
SKODA 1K1 423 055
SKODA 1K1 423 055 BX
SKODA 1K1 423 055 C
SKODA 1K1 423 055 CX
SKODA 1K1 423 055 E
SKODA 1K1 423 055 F
SKODA 1K1 423 055 FX
SKODA 1K1 423 055 G
SKODA 1K1 423 055 GX
SKODA 1K1 423 055 K
SKODA 1K1 423 055 KX
SKODA 1K1 423 055 M
SKODA 1K1 423 055 MX
SKODA 3C1 423 051
SKODA 3C1 423 051 D
SKODA 3C1 423 051 J
SKODA 3C1 423 051 L
SKODA 561 423 051 B
SKODA 561 423 051 C
SKODA 561 423 051 D
SKODA 561 423 051 E
SKODA 561 423 051 H
SKODA 561 423 051 J
SPIDAN 54880
TRW JRE101
TRW JRE102
TRW JRP1103
Test_Bosch 7805 974 139
VAG 1K1 423 051AH
VAG 1K1 423 051AN
VAG 1K1 423 051AP
VAG 1K1 423 055CX
VAG 1k1 423 051AH
VW 1K1 422 055 BE
VW 1K1 423 051 AA
VW 1K1 423 051 AB
VW 1K1 423 051 AC
VW 1K1 423 051 AD
VW 1K1 423 051 AF
VW 1K1 423 051 AG
VW 1K1 423 051 AH
VW 1K1 423 051 AJ
VW 1K1 423 051 AM
VW 1K1 423 051 AN
VW 1K1 423 051 AP
VW 1K1 423 051 AQ
VW 1K1 423 051 AT
VW 1K1 423 051 BA
VW 1K1 423 051 BC
VW 1K1 423 051 BD
VW 1K1 423 051 BE
VW 1K1 423 051 BF
VW 1K1 423 051 BG
VW 1K1 423 051 BH
VW 1K1 423 051 BJ
VW 1K1 423 051 BK
VW 1K1 423 051 BL
VW 1K1 423 051 BM
VW 1K1 423 051 BN
VW 1K1 423 051 BP
VW 1K1 423 051 BQ
VW 1K1 423 051 BR
VW 1K1 423 051 BS
VW 1K1 423 051 BT
VW 1K1 423 051 CC
VW 1K1 423 051 CD
VW 1K1 423 051 CE
VW 1K1 423 051 CF
VW 1K1 423 051 CG
VW 1K1 423 051 CH
VW 1K1 423 051 CJ
VW 1K1 423 051 CK
VW 1K1 423 051 CL
VW 1K1 423 051 CM
VW 1K1 423 051 CN
VW 1K1 423 051 CP
VW 1K1 423 051 DL
VW 1K1 423 051 DM
VW 1K1 423 051 DS
VW 1K1 423 051 DT
VW 1K1 423 051 EA
VW 1K1 423 051 EB
VW 1K1 423 051 ED
VW 1K1 423 051 EE
VW 1K1 423 051 EG
VW 1K1 423 051 EH
VW 1K1 423 051 EK
VW 1K1 423 051 EL
VW 1K1 423 051 EN
VW 1K1 423 051 EP
VW 1K1 423 051 ER
VW 1K1 423 051 ES
VW 1K1 423 051 FA
VW 1K1 423 051 FB
VW 1K1 423 051 FD
VW 1K1 423 051 FE
VW 1K1 423 051 L
VW 1K1 423 051 P
VW 1K1 423 055
VW 1K1 423 055 B
VW 1K1 423 055 BX
VW 1K1 423 055 C
VW 1K1 423 055 CX
VW 1K1 423 055 E
VW 1K1 423 055 F
VW 1K1 423 055 FX
VW 1K1 423 055 G
VW 1K1 423 055 GX
VW 1K1 423 055 K
VW 1K1 423 055 KX
VW 1K1 423 055 M
VW 1K1 423 055 MX
VW 3C1 423 051
VW 3C1 423 051 B
VW 3C1 423 051 D
VW 3C1 423 051 E
VW 3C1 423 051 F
VW 3C1 423 051 H
VW 3C1 423 051 J
VW 3C1 423 051 L
VW 3C1 423 051 N
VW 3C1 423 051 S
VW 3C1 423 051 T
VW 561 423 051 B
VW 561 423 051 C
VW 561 423 051 D
VW 561 423 051 E
VW 561 423 051 G
VW 561 423 051 H
VW 561 423 051 J
VW 561 423 051 K
VW 561 423 051 M

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa SGA514L pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

LENCO

Lenco to jeden z wiodących producentów oraz dystrybutorów części zamiennych do pojazdów osobowych, ciężarowych i dostawczych zarówno dla nowszych, jak i starszych modeli. Komponenty, które oferuje marką są nowe, jak i regenerowane.

Do najbardziej popularnych produktów oferowanych przez Lenco należą:

  • pomy wspomagania układu kierowniczego
  • przekładnie kierownicze

Komponenty oferowane przez Lenco zapewniają długi okres użytkowania oraz sprawne działanie mechanizmu kierowania, dlatego chętnie sięgają po nie właściciele takich marek samochodów, jak: Kia, Hyundai, Mercedes, Ford, BMW czy Renault.

To nie dziwi, ponieważ od samego początku swojego istnienia Lenco stawiało na jakość części, które oferuje swoim klientom. Dlatego zarówno proces produkcyjny, jak i regeneracja komponentów odbywa się w zakładach, które są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt. Lenco, aby zapewnić wysoką jakość części samochodowych, stawia też na innowacyjne rozwiązania technologiczne, dzięki temu ich komponenty, pasują także do nowych modeli pojazdów.

Liczne testy pod kątem sprawności, wytrzymałości i bezpieczeństwa tylko potwierdzają, iż komponenty od Lenco są w pełni zgodne z OEM (z ang. Original Equipment Manufacturer, co dosłownie znaczy: „producent oryginalnego wyposażenia”).

Cechy Części

Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Przekładnia zębatkowa, popularnie nazywana maglownicą, to najczęściej wykorzystywane rozwiązanie stosowane do przeniesienia ruchu obrotowego koła kierownicy na ruch postępowy mechanizmu zwrotniczego i dalej na koła skrętne współcześnie produkowanych samochodów. Cały ten proces odbywa się przy udziale m.in. listwy zębatej.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze