Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
PW7838
Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838 - fot.2
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838 - fot.3
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW7838 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

328,00 zł
w tym 23% VAT
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Tryb pracy:
Hydrauliczny
Koła pasowe:
Bez koła pasowego
Ciśnienie pracy [bar]:
100
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla PW7838 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASAM 73430
ATI P1002
ATI P1005
ATI P507
ATI P508
AUTEX 863056
AUTOMEGA 210010610
BBR 001-10-21610
BBR 002-50-11709
BGA PSP0100
BGA PSP9601
BORSEHUNG B13212
BOSCH K S00 000 511
BOSCH K S01 000 481
BUGIAD BSP20746
CASCO CSP73108GS
CASCO CSP73112GS
CEVAM 130048
CEVAM 130489
DA SILVA DP2189
DA SILVA DP2333
DA SILVA DP2636
DEPA PA1002
DEPA PA1005
DEPA PA507
DEPA PA508
DRI 715.520.097
DRI 715.520.149
DRI 715520149
DYNAMATRIX DPSP056
ELSTOCK 15-0097
ELSTOCK 15-0149
ELSTOCK 15-0771
ELSTOCK 15-1335
ERABENELUX SP8489
ERABENELUX SP85268
ESEN SKV 10SKV166
FENOX HPS00033
FENOX HPS00041
GR PI0130
GR PI0436
IPD 36-2051
JPG 1145100900
JPG 1145101000
JPG 1145101800
KAMOKA PP008
LAUBER 55.0015
LAUBER 55.5234
LAUBER 55.9694
LEMFO 25001 01
LENCO SP3226
LENCO SP3450
LIZARTE 04.05.0110
LIZARTE 04.11.0100
LIZARTE 04.11.0207
LIZARTE 04.94.0100
MAPCO 27810
MAPCO 27811
MAPCO 27811/2
MAPCO 27811/3
MAPCO 27812
MAPCO 27830
MAXGEAR 48-0062
MAXGEAR 48-0063
MEYLE 114 631 0004
MEYLE 114 631 0041
MSG AU 002
OPTIMAL HP-226
OPTIMAL HP-450
OSSCA 03688
OSSCA 08071
OSSCA 16320
PROFIT 3040-7813
PROFIT 3040-7832
PROFIT 3040-7833
QH BENELUX QSRPA290
QH BENELUX QSRPA292
QH BENELUX QSRPA489
QUINTON HA QSRPA489
RE-EX 504-00097
RE-EX 504-00149
REMY DSP015
REMY DSP016
REMY DSP2430
REMY DSP5213
REMY DSP5268
SANDO SSP73108.1
SANDO SSP73112.1
SASIC 7076021
SASIC 7076023
SERVOTEC STSP5213
SERVOTEC STSP5213XSET
SERVOTEC STSP5234
SERVOTEC STSP5234XSET
SERVOTEC STSP5241
SHAFTEC HP1656
SPIDAN 53726
SPIDAN 53950
STELLOX 00-36292-SX
TRISCAN 8515 29614
TRISCAN 8515 29615
TRW JPR181
TRW JPR908
TTC 07.37.168
Test_Bosch 2845 601
Test_Bosch 2858 501
Test_Bosch 7690 955 103
Test_Bosch 7691955234
URW 32-71506
URW 32-71520
URW 32-85512
VAICO V10-0568
VAICO V10-0579
VAICO V10-4721
VW 10SKV042
VW 1J0 422 152A
VW 1J0 422 152M
VW 1J0 422 152MX
VW 1J0 422 154
VW 1J0 422 154A
VW 1J0 422 154AV
VW 1J0 422 154AX
VW 1J0 422 154D
VW 1J0 422 154J
VW 1J0 422 154JV
VW 1J0 422 154JX
VW 1J0 422 154V
VW 1J0 422 154X
VW 1J0 422 155J
VW 2K0 422 154
VW 2K0 422 154A
VW 5Z0 422 154
WAT BAD53Z
WAT BVW50K
WAT BVW50S
WAT BVW51Z
WAT BVW53Z
ZF PARTS 2845 601
ZF PARTS 2858 501
vika 14221465001
vika 44220103501
vika 44220103601

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa PW7838 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze