Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29024.04.0

5.0 (3) pokaż opinie
Kod produktu:
7.29024.04.0
Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29024.04.0
  • Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29024.04.0 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

375,00 zł
w tym 23% VAT
Tryb pracy:
Mechaniczne
Ilość połączeń:
1
Kształt:
Ustawiony pod kątem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniem
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Techniczny numer informacyjny:
SI 0109-11
Techniczny numer informacyjny:
SI 0101-08
Techniczny numer informacyjny:
SI 0109
Techniczny numer informacyjny:
SI 0109-07
Techniczny numer informacyjny:
SI 0109-08
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (3)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29024.04.0

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

michmat

(19.06.2022)

5.0
Pompa założona, problem z podciśnieniem zniknął. Polecam

Opinia wystawiona dla Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29023.04.0

michmat

(19.06.2022)

5.0
Jak zwykle wszystko ok, szybko, sprawnie i bez problemów. Pompa założona problem z podciśnieniem zniknął. Polecam

Opinia wystawiona dla Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 7.29023.04.0

Dominik

(21.08.2013)

5.0
Z przyjemnością polecam iparts - wysłali mi części w terminie, dodatkowo super zapakowane. Część jest jak najbardziej bardzo dobra, sprawdziłem, zamontowałem i jeżdżę. Z pewnością skorzystam jeszcze z Waszej oferty i polecam wszystkim

Opinia wystawiona dla Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum PIERBURG 724807170

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 7.29024.04.0 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ALFA 55221037
ALFA 73501167
FIAT 55221037
FIAT 73501167
FISPA 89.163
FORD 1 539 104
FORD 1 722 060
FORD 9S51-2A451-BA
FORD BS51-2A451-AA
HOFFER 8091061
LANCIA 55221037
LANCIA 73501167
MEATDORIA 91061
OPEL 12 06 026
OPEL 12 06 029
OPEL 12 06 572
OPEL 55221037
OPEL 55268136
OPEL 93178178
PIERBURG 7.02910.00
PIERBURG 7.02910.02
PIERBURG 7.02910.03
PIERBURG 7.02910.04
PIERBURG 7.29024.00
PIERBURG 7.29024.04
PIERBURG 70291000
PIERBURG 702910000
PIERBURG 70291002
PIERBURG 702910020
PIERBURG 70291003
PIERBURG 702910030
PIERBURG 70291004
PIERBURG 702910040
PIERBURG 72902400
PIERBURG 729024000
PIERBURG 72902404
PIERBURG 729024040
S.I.D.A.T 89.163
SUZUK 18130-84E50
SUZUK 18130-84E51
VAUXH 12 06 026
VAUXH 12 06 029
VAUXH 12 06 572
VAUXH 55221037
VAUXH 55268136
VAUXH 93178178
WE PARTS 371130058
WILMINK WG1027086
WILMINK WG1409061

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompa podciśnieniowa 7.29024.04.0 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1579,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >
Dębica Presto. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony letnie Dębica z serii Presto. Który z tworzących ją modeli sprawdzi się w aucie miejskim, a który w sportowym?

Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?

czytaj więcej >

Pompa podciśnieniowa

Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.

Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.

Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.

Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.

PIERBURG

Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.

Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.

Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze