Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa paliwa HITACHI 2503303

5.0 (2) pokaż opinie
Kod produktu:
2503303
Pompa paliwa HITACHI 2503303
  • Pompa paliwa HITACHI 2503303 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

142,00 zł
w tym 23% VAT
Tryb pracy:
Elektryczny
Cisnienie [bar]:
3,4
Rodzaj paliwa:
Benzyna
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa paliwa HITACHI 2503303

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Daniel )

(07.02.2020)

5.0

W 100 % zgadzam się z Norbi, dla Audi to naprawdę najlepsze rozwiązanie na rynku. Posiadałem pompę z innej firmy ale padła 2 tygodnie po zakończeniu gwarancji. Po awarii zmieniłem na HITACHI i jestem bardzo zadowolony. Odczuwa się wrażenie jak by samochód odmłodniał 5 lat i 100 tys km.

Opinia wystawiona dla Pompa wtryskowa HITACHI/HUCO 133064

Norbi

(25.08.2019)

5.0

Jeśli chodzi o sprzęt do Audi, to chyba najlepsze urządzenie na rynku. Od lat korzystam z usług Hitachi, wcześniej w Toyocie, teraz w Audi właśnie i nie mogę nic zarzucić absolutnie. Pompę wtryskową Hitachi musiałem kupić z powodu awarii, z którą zmagałem się kilka tygodni temu. Jakieś dziwne warczenie w czasie jazdy, niespodziewanie gaśnięcie silnika i problemy z zapalaniem to były główne objawy. Nie jestem specjalistą, jeśli chodzi o jednostkę napędową i jej awarie, dlatego nie wiedziałem, co się dzieje, ale zdawałem sobie sprawę, że to coś poważnego raczej. Z tego co mi mechanik powiedział, to ta pompa jeszcze działała, ale ciśnienie nie było wystarczające i po protu brakowało paliwa w silniku. Poza tym to pewnie była kwestia czasu, aż wysiadła by całkiem i nie chcę nawet myśleć, co by się wtedy mogło stać. Muszę zaznaczyć, że tamta pompa to nie było Hitachi, bo to nie ja ją montowałem, tylko poprzedni właściciel. Teraz liczę na długą żywotność pompy, bo jakościowo prezentuje się bardzo dobrze, nie powinno dochodzić do usterek.

Opinia wystawiona dla Pompa wtryskowa HITACHI/HUCO 133064

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 2503303 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIRTEX E2471
AIRTEX E8335
ALFA 46480607
BOSCH 0580453427
BOSCH EKP135
ERA 770001
ERA 770002
ERA 770162
ESEN SKV 02SKV227
FERRA 170427
FIAT 46480607
FIAT 464806070
FIAT 606519690
FISPA 70408
FORD E6DZ9H307J*
FORD E8DZ9H307C*
FORD E8DZ9H307D*
FORD E9DZ9H307C
FORD E9DZ9H307D
FORD F23Z9H307A*
FORD F2AZ9A407A*
FORD F2VY9A407A*
FORD F2VY9A407AA
FORD F32Z9A407A*
FORD F32Z9A407CC
FORD F42Z9350A*
FORD F42Z9350AA*
FORD F43Z9A407A*
FORD F4DZ9H307A*
FORD F4DZ9H307AA
FORD F4DZ9H307B*
FORD F4DZ9H307BB
FORD F4PZ9H307A*
FORD F52Z9350AA*
FORD F52Z9350AB
FORD F57Z9H307D*
FORD F57Z9H307J*
FORD F58Z9A407C*
FORD F5AZ9350A*
FORD F5AZ9350AA
FORD F5RZ9350A*
FORD F65Z9A407AA*
FORD F65Z9A407BA*
FORD F68Z9A407B*
FORD F68Z9A407BA
FORD F75Z9A407AA*
FORD F75Z9A407BA*
FORD F75Z9A407DA*
FORD F75Z9A407EA*
FORD F75Z9A407FA*
FORD F75Z9A407GA*
FORD F75Z9A407HA*
FORD F75Z9H307BC*
FORD F75Z9H307CC*
FORD F75Z9H307KC*
FORD F75Z9H307KD
FORD F75Z9H307KE
FORD F75Z9H307LC*
FORD F75Z9H307MC*
FORD F7UZ9A407AB*
FORD F7UZ9A407BB*
FORD F7UZ9A407CB*
FORD F7UZ9A407DA*
FORD F7UZ9A407EA*
FORD F7UZ9A407FA*
FORD F7UZ9H307BC*
FORD F7UZ9H307BD
FORD F7UZ9H307CC*
FORD F7UZ9H307DB*
FORD F7UZ9H307DC
FORD F7UZ9H407AC*
FORD F7UZ9H407EB*
FORD F7UZ9H407FB*
FORD F85Z9H307AA*
FORD F85Z9H307AB
FORD F85Z9H307BA*
FORD F85Z9H307BB
FORD F85Z9H307CA*
FORD F87Z9H307AA*
FORD F87Z9H307BA*
FORD F87Z9H307CA*
FORD F87Z9H307CB
FORD F8XZ9H307EA*
FORD F8XZ9H307EB*
HOFFER 7506416
HONDA 17040S0XA00*
HONDA 17040S0XA01
HONDA 17040S30A30*
HONDA 17040S30A31*
HONDA 17040S30J00
HONDA 17040S30J01
HONDA 17040S30L00*
HONDA 17040S30L01
HONDA 17040SR2930
HONDA 17040SR2931
HONDA 17040SR2A30*
HONDA 17040SR2A31*
HONDA 17040SR2A32
HONDA 17040SR2A33*
HONDA 17040SR2J30
HONDA 17040SR2J31
HONDA 17040SR2Y30
HONDA 17040SR2Y31
HONDA 17040SR3930
HONDA 17040SR3931
HONDA 17040SR3A30*
HONDA 17040SR3A31*
HONDA 17040SR3Y30
HONDA 17040SR3Y31
HONDA 17040ST7A32*
HONDA 17040ST7A33
HONDA 17040SX0A30*
HONDA 17040SX0A31
HONDA 17040SX0A32*
HONDA 8971632480*
HYUNDAI 311103A000
HYUNDAI 311111R500
HYUNDAI 3111122000
HYUNDAI 3111122040
HYUNDAI 3111125000
HYUNDAI 3111126000*
HYUNDAI 311113A000
INTERMOTOR 31643
INTERMOTOR 38887
INTERMOTOR EFP277
ISUZU 8971632480*
ISUZU 8971632481*
JEEP 4798941*
JEEP 5003861AA*
JEEP 5003861AB*
JEEP 5003869AA*
KIA 0K01B13350*
KIA 0K01B13350A*
LANCIA 46480607
LANCIA 464806070
LANCIA 606519690
MAZDA KL1113350G
MAZDA KL1213350G*
MAZDA KL1213350H*
MAZDA KLG413350A*
MAZDA KLG41335XB
MAZDA ZZP013350*
MAZDA ZZP013350A
MAZDA ZZP113350*
MAZDA ZZP113350A
MEATDORIA 76385
MEATDORIA 76416
MESSMER 770002
MESSMER 770162
MITSUBISHI MR391856*
MITSUBISHI MR548361*
NISSA 170402Y900*
SIDAT 70408
STELLOX 1001495SX
WILMINK WG1012626
WILMINK WG1496225

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompa paliwa 2503303 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

FORD USA

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,01 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Pompa paliwa

Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.

Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.

Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.

HITACHI/HUCO

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze