Pompa zębata jest rodzajem pompy wyporowej rotacyjnej, której wydajność utrzymuje się na stałym poziomie. Wewnątrz pompy zębatej, znajdują się dwa takie same koła zębate, które osadzone są bardzo blisko siebie. Pompowanie paliwa następuje podczas obracania się kół zębatych, z których jedno napędzane jest poprzez zewnętrzne źródło.
Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?
Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?
Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.
Opony letnie Dębicy z serii Presto to dobry przykład opon ekonomicznych o wysokich osiągach i naprawdę wysokim komforcie jazdy. Cała seria składa się obecnie z 5 modeli różniących się od siebie nieraz naprawdę mocno. Które z nich powinny zyskać Waszą uwagę?
Pompa zębata jest rodzajem pompy wyporowej rotacyjnej, której wydajność utrzymuje się na stałym poziomie. Wewnątrz pompy zębatej, znajdują się dwa takie same koła zębate, które osadzone są bardzo blisko siebie. Pompowanie paliwa następuje podczas obracania się kół zębatych, z których jedno napędzane jest poprzez zewnętrzne źródło.