Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn do chłodnicy VALVOLINE MVCCONC

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
MVCCONC
Płyn do chłodnicy VALVOLINE MVCCONC
  • Płyn do chłodnicy VALVOLINE MVCCONC - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Cecha chemiczna:
Bez silikatu
Specyfikacja:
BS 6580, 1992
Specyfikacja:
G11
Specyfikacja:
G12
Specyfikacja:
G12+
Specyfikacja:
G12++
Specyfikacja:
G13
Specyfikacja:
GM 6277M
Specyfikacja:
MB 325.0
Specyfikacja:
MB 325.2
Specyfikacja:
MB 325.3
Specyfikacja:
MB 325.5
Specyfikacja:
MB 325.6
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Zestawy

Zestaw Płyn do chłodnicy VALVOLINE o numerze MVCCONC zawiera:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. VALVOLINE 874738 874738
1 szt. VALVOLINE 874739 874739
1 szt. VALVOLINE 874740 874740
1 szt. VALVOLINE 874761 874761
1 szt. VALVOLINE 874762 874762
1 szt. VALVOLINE 883617 883617

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Płyn do chłodnicy MVCCONC pasuje do Twojego auta

 

ABARTH

  • brak modeli

ACURA

  • brak modeli

ALFA ROMEO

  • brak modeli

ALPINA

  • brak modeli

ALPINE

  • brak modeli

ARO

  • brak modeli

ASIA MOTORS

  • brak modeli

ASTON MARTIN

  • brak modeli

AUDI

  • brak modeli

AUSTIN

  • brak modeli

AUTOBIANCHI

  • brak modeli

BENTLEY

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

BUICK

  • brak modeli

BYD

  • brak modeli

CADILLAC

  • brak modeli

CHERY

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CHRYSLER

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

CUPRA

  • brak modeli

DACIA

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

DAF

  • brak modeli

DAIHATSU

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

DR

  • brak modeli

DS

  • brak modeli

FERRARI

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

FORD USA

  • brak modeli

FSO

  • brak modeli

GAZ

  • brak modeli

GEO

  • brak modeli

GMC

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

HUMMER

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

INFINITI

  • brak modeli

ISUZU

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LADA

  • brak modeli

LAMBORGHINI

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

LANDWIND (JMC)

  • brak modeli

LDV

  • brak modeli

LEXUS

  • brak modeli

LINCOLN

  • brak modeli

LOTUS

  • brak modeli

LTI

  • brak modeli

MAHINDRA

  • brak modeli

MAN

  • brak modeli

MASERATI

  • brak modeli

MAXUS

  • brak modeli

MAYBACH

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MERCURY

  • brak modeli

METROCAB

  • brak modeli

MG

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

MORGAN

  • brak modeli

MOSKVICH

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OLDSMOBILE

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

PIAGGIO

  • brak modeli

PONTIAC

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

PROTON

  • brak modeli

PUCH

  • brak modeli

RAM

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

RENAULT TRUCKS

  • brak modeli

ROLLS-ROYCE

  • brak modeli

ROVER

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SANTANA

  • brak modeli

SATURN

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SMART

  • brak modeli

SPYKER

  • brak modeli

SSANGYONG

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

TATA

  • brak modeli

THINK

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

TVR

  • brak modeli

UAZ

  • brak modeli

VAUXHALL

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

ZAZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,01 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >

Płyn do chłodnicy

Układ chłodniczy to bardzo ważny system w każdym samochodzie. Odpowiada za utrzymanie optymalnej, prawidłowej temperatury silnika spalinowego podczas jego pracy. Zbyt zimna jednostka napędowa nie pracuje w pełni sprawnie, co da się zauważyć, gdy temperatura za oknem spada poniżej zera. Płyn chłodniczy to z kolei ciecz, która krąży w układzie chłodniczym i gwarantuje jego funkcjonalność. To także jeden z najważniejszych płynów w samochodzie.

Płyn chłodniczy składa się w zasadzie głównie z dwóch składników: glikolu oraz wody demineralizowanej. Ponadto znajdziemy tam niewielkie ilości dodatków chemicznych, zapobiegające np. procesom korozyjnym, pienieniu a także nadającym płynowi odpowiedni kolor. Współczesne płyny chłodnicze to preparaty uniwersalne, których można używać zarówno latem, jak i podczas mroźnej zimy.

Płyn musi być zawsze dostosowany do parametrów konkretnego samochodu. Nie ma potrzeby rozwodzić się na temat zasad stosowania odpowiednich rodzajów płynów w określonych samochodach. Wszelkie informacje względem stosowania płynu można znaleźć w instrukcji samochodu – jaki płyn chłodniczy oraz z jakim oznaczeniem.

Płyn chłodniczy należy regularnie wymieniać – i to jest najważniejsza zasada. Najlepiej stosować się do zaleceń producenta. Wymiana jest istotna, ponieważ po kilku latach płyn traci cechy antykorozyjne i przeciw kamieniowi kotłowemu.

Najprostszy sposób kontroli stanu płynu chłodniczego to wykorzystanie tak zwanego aerometru. Takie specjalistyczne urządzenie pokaże przy jakiej temperaturze płyn zamarznie a przy jakiej się zagotuje. Jeżeli parametry będą odbiegać od norm, warto zastanowić się nad wymianą płynu chłodniczego na nowy.

Przed zakupem nowego płynu chłodniczego warto upewnić się, że nie posiada on żadnych zanieczyszczeń. W najtańszych płynach, z reguły nieznanego pochodzenia, widoczne będą zanieczyszczenia zbierające się na dnie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze