Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 5PK890

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
5PK890
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 5PK890
  • Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI 5PK890 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 5PK890 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 11281703943
BMW 11281726690
CHEVR 9117585
CHEVR 9117586
CHEVR 9194660
CHEVR 9194661
CITRO 400799
CITRO 5750Q7
CITRO 5750SE
CITRO 96129662
CITRO 96155377
CITROEN DF 400799
CONTI 5PK890
DAYCO 5PK1210
DAYCO 5PK884
DAYCO 5PK890
DAYCO 5PK890HD
FORD 1017591
FORD 1087286
FORD 1370974
FORD 1563258
FORD 6776020
FORD 6M5Q6C301BB
FORD 93BB6C301EC
FORD 96FF6C301AF
FORDA 6M5Q6C301BB
GATES 5PK890
GM 6340627
GM 9117585
GM 9117586
GM 9194660
GM 9194661
GM 93169491
GM 93181316
GM 93181317
GM 93182266
GMC 9117585
GMC 9117586
GMC 9194660
GMC 9194661
GOODYEAR 5PK0890HD
HOLDE 9117585
HOLDE 9194660
HOLDE 93181316
HOLDE 93182266
HUTCHINSON 890K5
HYUNDAI 2521203200
HYUNDAI 2521203210
KIA 2521203200
KIA 2521203210
LANDROVER PQS000180
MAZDA 1E0718381A
MAZDA 9091602517
MG GFB90890
MITSUBISHI 1340A114
NISSA 117204A00B
NISSA 117204A00K
OPEL 1340016
OPEL 1340054
OPEL 1340635
OPEL 1340658
OPEL 4709247
OPEL 55562418
OPEL 6340626
OPEL 6340627
OPEL 9117585
OPEL 9117586
OPEL 9194660
OPEL 9194661
OPEL 93169491
OPEL 93181316
OPEL 93181317
OPEL 93182266
OPEL 93194098
PEUGE 400799
PEUGE 5750Q7
PEUGE 5750SE
PEUGE 96129662
PEUGE 96155377
PSA 96129662
ROVER GFB90890
ROVER PQS000180
SUBAR 809218300
TOYOT 9008091082
TOYOT 9091602517
TOYOT 9091602611
TOYOT 9936521210
TOYOT 99365212108P
TOYOT 9936530890
TOYOT 9936550890
TOYOT 9936580890
TOYOT 9936590890
VAUXH 1340054
VAUXH 1340635
VAUXH 1340658
VAUXH 6340626
VAUXH 6340627
VAUXH 9117585
VAUXH 9117586
VAUXH 9194660
VAUXH 9194661
VAUXH 93169491
VAUXH 93181316
VAUXH 93181317
VAUXH 93182266
VOLVO 30777531
VOLVO 8692811

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 5PK890 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

HYUNDAI

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SUBARU

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
138,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opadająca wskazówka prędkościomierza podczas jazdy. Zdiagnozuj przyczynę

Co może być przyczyną opadającej wskazówki prędkościomierza podczas jazdy? Jak prawidłowo zdiagnozować ten typ usterki?

Czy kiedykolwiek zdarzyła Wam się sytuacja, kiedy to jedziecie drogą, utrzymując stałą prędkość, ale nagle widzicie, jak wskazówka prędkościomierza zaczyna gwałtownie opadać. Kilku naszych klientów zgłaszało nam już podobne problemy i – co ciekawe – u każdego z nich inna usterka okazywała się przyczyną. Z czego to wynika?

czytaj więcej >
Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze