Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK946

4.0 (4) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK946
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK946
  • Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK946 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

39,00 zł
w tym 23% VAT
Ilość żeber:
6
Długość [mm]:
946,0
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.0 (4)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK946

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Jason_Gdansk

(21.07.2023)

5.0
Założyłem 2 tygodnie temu. Wszystko prawidłowo. Wygląda na bardzo solidnie wykonany

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 4PK820

Grzegorz

(24.10.2019)

1.0
Pasek wytrzymał 60 tys km. Nie polecam

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 5PK1150S

Jolka

(08.01.2015)

5.0
Super cena, dobra jakość

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK975

debet

(05.11.2014)

5.0
Jestem w pełni zadowolony z tego zakupu.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 6PK1510

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK946 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CITRO 128051
CONTI 6PK948
FIAT 500346828
FIAT 504171190
FIAT 71739929
FORD 2119197
FORD H1BQ6C301AA
GATES 68361
GATES 6PK948
GOODYEAR 6PK0950
HONDA 31110PDAE01
HUTCHINSON 6K945
HUTCHINSON 946K6
INA FB6PK948
METZGER 6PK946
PEUGE 128048
PSA 128048
SNR CA6PK946

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK946 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

HONDA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1627,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1504,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1152,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
152,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Wiosenne porządki w aucie? Zadbaj o samochód po zimie

Pozimowy detoks samochodu. Dlaczego wiosenne porządki powinno się przeprowadzać również w aucie?

Wiosenne porządki w domu czy w ogrodzie to norma, a w samochodzie? Te normą nie są, a powinny. Dlaczego? Ponieważ przez tych kilka zimowych miesięcy w naszych autach gromadzi się wszystko to, co znaleźć się w nich nie powinno. I wiosną należy to koniecznie usunąć.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić szczelność układu wydechowego?

Jak sprawdzić szczelność układu wydechowego? Której metody warto użyć, aby przekonać się, czy wydech jest w pełni sprawny?

Układ wydechowy jest jednym z najbardziej obciążonych, a więc i najbardziej skorych do rozmaitych uszkodzeń układów samochodowych. Nietrudno w nim o nieszczelność, a więc i wynikające z niej problemy. Jak taką nieszczelność możecie łatwo rozpoznać?

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

DAYCO

Firma DAYCO to jeden ze światowych liderów w produkcji pasków napędowych. Historia przedsiębiorstwa sięga aż 1905 roku. Początkowo firma produkowała opony, z czasem rozpoczęto produkcję części do samochodów.

Pod marką DAYCO produkuje się oryginalne części samochodowe z przeznaczeniem na pierwszy montaż fabryczny. Firma jest dostawcą oryginalnego wyposażenia (OEM) dla ponad 30 znanych producentów samochodów, wśród których znalazły się tak znane marki jak m.in. Volkswagen, Ford, Jaguar, Porsche, Audi, Volvo, Mitsubishi, Chrysler, BMW, Opel, Renault, Citroёn, Peugeot, Ferrari, Suzuki, Mazda, Nissan, Toyota i inne.

DAYCO dostarcza także części zamienne na niezależny rynek wtórny. Jakość tych części nie różni się niczym od jakości oryginalnych komponentów, ponieważ produkuje się je przy użyciu jednej i tej samej maszyny. Podstawowa różnica to brak logo producenta samochodu.

Jakość auto części DAYCO jest wysoko ceniona na całym świecie. Firma otrzymała wiele nagród, a także dwa złote certyfikaty dla procesu doskonałości jakości. Po części samochodowe tej marki warto sięgać niezależnie od rodzaju komponentu. Każda z części przeszła szereg testów, dzięki czemu finalny odbiorca może być pewien wysokiej jakości oraz trwałości.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze