Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 06H105561C |
AUDI | 06H105561C+ |
AUDI | 06H105561K |
AUDI | 06H105561K+ |
AUDI | 06H105561M |
AUDI | 06H105561M+ |
AUDI | 06H105591C |
AUDI | 06H105591C+ |
AUDI | 06H105591K |
AUDI | 06H105591K+ |
AUDI | 06H105591M |
AUDI | 06H105591M+ |
KOLBENSCHM | 77908600 |
SEAT | 06H105561C |
SEAT | 06H105561C+ |
SEAT | 06H105561K |
SEAT | 06H105561K+ |
SEAT | 06H105561M |
SEAT | 06H105561M+ |
SEAT | 06H105591C |
SEAT | 06H105591C+ |
SEAT | 06H105591K |
SEAT | 06H105591K+ |
SEAT | 06H105591M |
SEAT | 06H105591M+ |
SKODA | 06H105561C |
SKODA | 06H105561C+ |
SKODA | 06H105561K |
SKODA | 06H105561K+ |
SKODA | 06H105561M |
SKODA | 06H105561M+ |
SKODA | 06H105591C |
SKODA | 06H105591C+ |
SKODA | 06H105591K |
SKODA | 06H105591K+ |
SKODA | 06H105591M |
SKODA | 06H105591M+ |
VW | 06H105561C |
VW | 06H105561C+ |
VW | 06H105561K |
VW | 06H105561K+ |
VW | 06H105561M |
VW | 06H105561M+ |
VW | 06H105591C |
VW | 06H105591C+ |
VW | 06H105591K |
VW | 06H105591K+ |
VW | 06H105591M |
VW | 06H105591M+ |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Panewka główna jest nieodłączną, zewnętrzną częścią łożyska ślizgowego. Zadaniem panewki jest umożliwienie ruchu czopu wału korbowego. Pod względem budowy, panewka główna przypomina pierścień. Obecnie panewki wykonuje się głównie z połączenia stali i aluminium. Podstawa elementu jest stalowa, natomiast jej pokrycie stanowi wspomniane aluminium. Tego typu elementy nazywa się panewkami dwuskładnikowymi. Niemniej jednak spotykane są również panewki trójskładnikowe. W tym przypadku poza wspomnianymi dwoma warstwami występuje również warstwa zewnętrzna, w postaci pokrywy ślizgowej. Starszego typu panewki to modele wykonane ze stopów metali, takich jak np. żeliwo.
Dzisiaj panewki często są wyposażone w tzw. kanały olejowe, czyli rowki. Zapewniają one lepszą smarność, co wydłuża okres eksploatacji panewek. Zagrożeniem dla sprawności panewki jest możliwe zatkanie kanałów. Do takiej sytuacji może dojść wskutek zanieczyszczenia oleju. Ponadto, zbyt mało oleju może docierać do łożyska ślizgowego wskutek np. nadmiernego uszczelnienia w obrębie silnika. Z wymienionych powyżej powodów dochodzi do przedwczesnego zużycia panewki. Ponadto, może dojść również do jej obrócenia. Efektem obrotu panewki głównej jest uszkodzenie czopu wału. Tym samym w takiej sytuacji konieczna jest interwencja mechanika. Naprawa panewki czy też czopu wału polega na frezowaniu oraz obróbce szlifierskiej. W niektórych przypadkach konieczna może być wymiana całego kompletu.
Borsehung to marka części samochodowych, której części są powszechnie znane od wielu lat. Firma powstała w Niemczech i do dzisiaj to właśnie tam znajduje się jej główna siedziba i główny rynek zbytu. Niemniej jednak zasięg działania producenta części samochodowych Borsehung jest o wiele większy. Auto części Borsehung to elementy przeznaczone do wszystkich pojazdów z grupy Volkswagen. Oferta producenta jest kompletna. Znajdują się w niej części z wszystkich kategorii produktowych, zarówno do pojazdów osobowych, jak i dostawczych. Warto podkreślić, że części Borsehung to nie tylko podzespoły dedykowane samochodom Volswagen, ale pojazdom wszystkich marek należących do niemieckiej grupy. Tym samym są to również elementy układów pojazdów takich marek jak np. Audi, Seat, czy Skoda. Części samochodowe Borsehung są dostępne na rynku części zamiennych. Niemniej liczne podzespoły tej marki trafiają również na pierwszy montaż do producentów pojazdów wspomnianych marek i innych aut z logo marek należących do grupy Volkswagen. Kierowcy doceniają auto części Borsehung za ich niezawodność i długowieczność. Obecnie podzespoły niemieckiego producenta są dostępne w całej Europie oraz na innych kontynentach, w kilkudziesięciu państwach.