Dodaj opinię
(23.04.2016)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 23302
(26.02.2015)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 18780
(24.09.2014)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 34788
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 133-037-002 |
ACR | 160372 |
AUTOMEGA | 210019310 |
AVA | OLR015 |
Alfa e-Par | AF11970 |
BAPMIC | BF0734050004 |
CASCO | CRS77011AS |
CASCO | CRS77011GS |
CSV ELECTR | CRV8166 |
ELTA AUTOM | EH1126 |
ELTA AUTOM | XHR0127 |
ERA | 663029 |
ERA | 665002 |
ESEN SKV | 94SKV057 |
FISPA | 10.9166 |
FLAMAR | RSF220077GM |
FLAMAR | RSF220077HQ |
GM | 013200646 |
GM | 039090003 |
GM | 13200646 |
GM | 39090003 |
HBELPARTS | 75614984 |
HOFFER | K109166 |
KRIOS | 10.9166 |
LGK | LGK026085011 |
LGK | OEM026085011 |
MAXGEAR | 27-2175 |
MEATDORIA | K109166 |
METZGER | 0917210 |
METZGER | 0917237 |
NTY | ERD-PL-013 |
OPEL | 039090003 |
OPEL | 39090003 |
OPEL | 68 45 784 |
REAL | 40081110BN |
REAL | 40081110OE |
RECOFICIAL | CRV8166 |
RECOFICIAL | RECSRS77011.0 |
RECOFICIAL | RECSRS77011.1 |
SANDO | SRS77011.0 |
SANDO | SRS77011.1 |
SIDAT | 10.9166 |
SWAG | 40 94 8926 |
VAUXH | 013200646 |
VAUXH | 039090003 |
VAUXH | 13200646 |
VAUXH | 39090003 |
VEMO | V40-79-0013 |
WE PARTS | K109166 |
WILMINK | WG1778213 |
WILMINK | WG2257739 |
hajus Auto | 8191118 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.