Dodaj opinię
(23.04.2016)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 23302
(26.02.2015)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 18780
(24.09.2014)
Opinia wystawiona dla Wentylator wnętrza - dmuchawa FEBI BILSTEIN 34788
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 133-053-001 |
AHE | 402.005 |
AIC | 53992 |
AKS DASIS | 048143N |
AUTOGAMMA | GA15129 |
AUTOMEGA | 150023010 |
AVA | VNR016 |
Alfa e-Par | AF11905 |
BUGOBROT | 11-5129 |
CASCO | CRS73016AS |
CSV ELECTR | CRV9085 |
ELTA AUTOM | EH1150 |
ELTA AUTOM | XHR0151 |
ESEN SKV | 95SKV013 |
FISPA | 10.9085 |
FLAMAR | RSF720037HQ |
GEBE | 9 9377 1 |
GECO | RE73104 |
HC-CARGO | 261426 |
HITACHI AU | 132585 |
HITACHI AU | 2502585 |
HOFFER | K109085 |
Hamburg Te | 3475-00002 |
JPG | 1196852200 |
JPN | 60E9169-JPN |
KRIOS | 10.9085 |
LGK | LGK026081016 |
MAXGEAR | 57-0090 |
MEATDORIA | K109085 |
METZGER | 0917161 |
MEYLE | 100 800 0034 |
NRF | 342072 |
OSSCA | 03148 |
REAL | 40076610BN |
RECOFICIAL | CRV9085 |
RECOFICIAL | RECSRS73016.0 |
RIDEX | 1385C0030 |
SANDO | SRS73016.0 |
SIDAT | 10.9085 |
STELLOX | 75-52174-SX |
SWAG | 30 91 9772 |
Stark | SKCU-2150029 |
THERMOTEC | DEW012TT |
TOPRAN | 104 116 |
VEMO | V10-79-0007 |
VW | 701 959 263 |
WE PARTS | K109085 |
WILMINK | WG2160320 |
WILMINK | WG2248248 |
ZZVF | ZVYL7548C |
vika | 89590869701 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.