Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0757

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
54-0757
Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0757
Zdjęcie poglądowe
  • Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0757 - fot.1
    Zdjęcie poglądowe
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

102,00 zł
w tym 23% VAT
Sterowanie rolką napinacza:
Automatyczny
Średnica [mm]:
52,2
Szerokość [mm]:
18
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 54-0757 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTEX 654274
CONTI V85583
DAYCO APV2494
FEBEST 2187-FYD3
FEBEST 2190-FYD3
FEBI 28364
FLENNOR FS23914
FORD USA 2S7E6A228AA
FORD USA XS7E6A228BC
FORD 1120687
FORD 1131255
FORD 1132644
FORD 2S7E 6A228 AA
FORD 2S7E-6A228-AA
FORD XS7E 6A228 BC
FORD XS7E-6A228-BC
GATES T38445
HUTCHINSON T0320
INA 534 0161 10
IPD 15-3269
JAGUA JD61125
LORETT CR3883
LUK 534 0161 10
LUK 5340161000
MAG 331316170091
METALCAUCH 05317
OPTIMAL 0-N1390
OPTIMAL 0-N1390S
QUINTON HA QTA1401
RUV 55266
SASIC 1626109
SCHAEFFLER 534 0161 10
SKF VKM34025
SNR GA352.47
SPIDAN 66256
SPIDAN 66266
SWAG 50 92 8364
TOPRAN 302 161
TRIPLEFIVE 999491
TRISCAN 8641 163010
VEMO V25-0530

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Ramie napinacza 54-0757 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

JAGUAR

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >

Ramie napinacza

Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.

Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.

Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze