Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 30240 |
APEC | AST8166 |
BGA | BU1440 |
BIRTH | 53901 |
BORG BECK | BSK7261 |
CAUTEX | 755639 |
CITRO | 5131 G4 |
DELPHI | TD924W |
FEBI | 47382 |
FIRST LINE | FSK7261 |
FLENNOR | FL10553-J |
FORTUNE LI | FZ90967 |
HUTCHINSON | 590285 |
IMPERGOM | 32979 |
LEMFO | 37765 01 |
MAPCO | 33378 |
MAXGEAR | 72-4952 |
METALC/ADL | T402027 |
METALCAUCH | 02027 |
METZGER | 52091109 |
MEYLE | 11-14 710 0024 |
MOOG | CI-SB-10695 |
NAPA | NST8166 |
OCAP | 1216394 |
OPENPARTS | SSS1218.11 |
PEUGE | 5131 G4 |
QUINTON HA | EM4744 |
SASIC | 2600011 |
SIDEM | 853318 |
SKF | VKDS 473023 |
STELLOX | 77-01548-SX |
SWAG | 62 94 7382 |
TALOSA | 62-10260 |
VAICO | V22-0446 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.