Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200016 |
AL-KO | K.090 |
AUDI | 4B0 498 625 |
AUDI | 893 498 625 |
AUDI | 893 498 625 A |
AUDI | 893 498 625 B |
AUDI | 893 498 625 D |
AUDI | 893498625 |
AUDI | 893498625B |
AUDI | 893498625D |
AUDI | 8A0498625 |
AUDI | 8D0 498 625 |
AUDI | 8D0 598 625 A |
AUGRO | 5182004/1 |
AUGRO | 5182009/0 |
AUTOMOTIVE | ABK 1036 |
AUTOMOTIVE | ABK1036 |
BENDIX | 050089B |
BLUEPRINT | WBK408 |
BLUEPRINT | WBK836 |
BRT | 1036 |
BRT | BRT 1036 |
CONTI | CDK845 |
CORTECO | 19017506 |
DELPHI | BK408 |
DELTA | AWB316 |
DOYEN | 100090 |
DRIVE | DP2010.10.0012 |
FAG | 713 6100 80 |
FAG | 713 6101 70 |
FAG | 713 6102 90 |
FAG | 713 8007 10 |
FAG | 713 8010 10 |
FAG | 713610170 |
FAG | 713801010 |
FEBI | 03625 |
FEBI | 17534 |
FEBI | 24366 |
FEBI | 28192 |
FEBI | 3625 |
FIRST LINE | FBK343 |
FLENNOR | FR199989 |
GSP | GK1355 |
HHESS H_R | ABK1036 |
IRB | K-02/07 |
KACO | 0020.1 |
KACO | 0024.2 |
KACO | 0030.1 |
KACO | 0036.1 |
KLOTZ | 10/08 |
KLOTZ | 10/17 |
KLOTZ | 10/29 |
KLOTZ | 41496 |
KLOTZ | 43009 |
KLOTZ | 44418 |
KLOTZ | 44783 |
KLOTZ | 47392 |
LEMFO | 14200 |
LORETT | CR 2106 |
MOOG | 510020 |
MOOG | FW167 |
MOOG | VO-WB-11010 |
MOTAQUIP | VBK338 |
NK | 754725 |
NK | 754736 |
OPTIMAL | 100090 |
OPTIMAL | 100090S |
OPTIMAL | 100091 |
OPTIMAL | 100093 |
PEX | 16.0293 |
QUINTON HA | BK10683 |
QUINTON HA | QWB683 |
QUINTON HA | QWB683D |
QUINTON HA | QWB845 |
QUINTON HA | QWB955 |
RHIAG | 682068 |
RUV | 5708 |
RUV | 5708D |
RUV | 5713 |
RUV | 5723 |
RUV | 5723D |
SBS | 1401754725 |
SBS | 1401754734 |
SBS | 754725 |
SBS | 754734 |
SKF | VKBA 1355 |
SKODA | 4B0 498 625 |
SNR | R157.08 |
SNR | R157.13 |
SNR | R157.23 |
SNR | R15708 |
SPIDAN | 26693 |
SPIDAN | 26693S |
SPIDAN | 26915 |
SPIDAN | 27114 |
SWAG | 30 91 7534 |
TIMKEN | 74256 |
TIMKEN | K 80207 |
TRISCAN | 8530 29002 |
TRISCAN | 853029002 |
UNI | GHK 1437 |
UNI | GHK1437 |
VAG | 4B0 498 625 |
VAG | 893 407 625 C |
VAG | 893 498 625 A |
VAG | 893 498 625 B |
VAG | 893 498 625 D |
VAG | 893407625 |
VAG | 893407625A |
VAG | 893407625C |
VAG | 893498625 |
VAG | 8934986250 |
VAG | 893498625B |
VAG | 893498625D |
VAG | 8A0498625 |
VAG | 8D0 498 625 |
VAG | 8D0 598 625 A |
VAG | 8D0407625 |
VAG | V 893407625 G |
VAG | V893407625G |
VW | 4B0 498 625 |
VW | 893 407 625 |
VW | 893 407 625 C |
VW | 893 498 625 |
VW | 893 498 625 A |
VW | 893 498 625 B |
VW | 893 498 625 D |
VW | 893407625 |
VW | 893407625A |
VW | 893407625C |
VW | 893498625 |
VW | 8934986250 |
VW | 893498625D |
VW | 8A0498625 |
VW | 8D0 498 625 |
VW | 8D0407625 |
VW | V 893407625 G |
VW | V893407625G |
WERTH | 112 |
WERTH | 162 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.