- Szerokość [mm]: 37
- Średnica wewnętrzna [mm]: 39
- Średnica zewnętrzna [mm]: 72
- Ciężar netto [kg]: 0,6
- Ciężar brutto [kg]: 0,62
Dodaj opinię
(05.12.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY 6667-SET-MS
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200189 |
ALANKO | 343595 |
ASHIKA | 44-10020 |
ASHUKI | 101-869A |
AUTEX | 805422 |
AUTOKIT | 01.248 |
AUTOMOTIVE | ABK351 |
AUTOTEAM | RA4417 |
BENDIX | 050013B |
BORG BECK | BWK067 |
BRT | BRT 680 |
BRT | BRT680 |
BSG | BSG 65-605-005 |
BTA | H10020BTA |
CALIBER | RC4417 |
CITRO | 7903068009 |
CORTECO | 19017429 |
DAIHA | 95381-04050 |
DELPHI | BK283 |
DENCKERMAN | W413016 |
FAG | 713 6441 70 |
FAG | 713 8021 10 |
FEBI | 03189 |
FIAT | 10734801 |
FIAT | 10735001 |
FIAT | N 12545.1 |
FIRST LINE | FBK067 |
FISPA | 460085 |
FLENNOR | FR290921 |
FLENNOR | FR960280 |
FORD | 6485018 |
FORD | 91AB-1215-AA |
GM | 90235164 |
GM | 90279332 |
GM | 90425660 |
GSP | GK0736 |
HBJAKOPART | J4700906 |
HYUNDAI | 14300-04401 |
HYUNDAI | 14300-04451 |
IPD | 30-4417 |
IRB | K-25/06 |
JAPANPAR | KK-10020 |
JAPKO | 410020 |
KACO | 4028.1 |
KAGER | 83-0117 |
KAMOKA | 5600008 |
KAWE | FR290921 |
KAWE | FR960280 |
KLAXCAR | 22075z |
KLOTZ | 44/17 |
KM INTERNA | RK4417 |
KRAFT AUTO | 4101520 |
LUCAS_ENGI | LKBA67003 |
MAG | 361111181572 |
MAG | 361111184123 |
MAPCO | 26801 |
MASSEY FER | 354072 X1 |
METZGER | WM 436 |
MEYLE | 614 160 0006 |
MITSUBISHI | MF 472087 |
MITSUBISHI | MF 472088 |
MOOG | OP-WB-11087 |
Motorcraft | EUB 1121 |
NISSA | 00921-43000 |
NISSA | 00921-43510 |
NISSA | 00921-4352A |
NISSA | 00921-44010 |
NISSA | 00921-5402A |
NK | 753612 |
OPEL | 16 03 191 |
OPEL | 3 28 103 |
OPEL | 4 15 101 |
OPEL | 7 28 103 |
OPEL | 90235164 |
OPEL | 90279332 |
OPEL | 90425660 |
OPEL | 90486460 |
OPTIMAL | 201032 |
PEUGE | 7903068009 |
PEX | 16.0113 |
QUINTON HA | BK10436 |
QUINTON HA | MWB436 |
QUINTON HA | QWB436 |
QUINTON HA | QWB832 |
QWP | WWB168 |
ROVER | 273135603102 |
ROVER | GHF 506 |
ROVER | GHF 511 |
ROVER | GHF 513 |
ROVER | L10 513U |
RUV | 5315 |
RUV | 5315D |
SAAB | 43 45 450 |
SAAB | 79 04 576 |
SBS | 1401753612 |
SBS | 753612 |
SCT | SCP 736 |
SIDAT | 460085 |
SKF | VKBA 736 |
SNR | R153.15 |
SNR | R190.00 |
SPIDAN | 26438 |
SWAG | 40 90 3189 |
TOPRAN | 202 429 |
TOYOT | 95381-04045 |
TOYOT | 95381-05040 |
TRISCAN | 8530 24102 |
UNI | GHK 1218 |
VAICO | V40-0378 |
VAUXH | 16 03 191 |
VAUXH | 3 28 103 |
VAUXH | 4 15 101 |
VAUXH | 7 28 103 |
VAUXH | 90235164 |
VAUXH | 90279332 |
VAUXH | 90425660 |
VAUXH | 90486460 |
VOLVO | 907864 |
VOLVO | 9140092 |
VW | N 012 536 1 |
VW | N 01253.8 |
VW | N 12545.1 |
OPEL
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.