Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 411025B |
BENDIX | 412581B |
BORG BECK | BKA1084 |
CABOR | 10.1179 |
CAR | TLC11311 |
CAR | TLC12401 |
CAUTEX | 038406 |
CEF | CT04140 |
CITRO | 1629.E8 |
CITRO | 1629.G0 |
FIRST LINE | FKA1084 |
HAVAM | KA93006 |
IDROMEC | RMT12401 |
KAWE | 42.3105 |
LECOY | 909303 |
LPR | C0014A |
LPR | C0036A |
MAXGEAR | 32-1301 |
METALCAUCH | 80011 |
METZGER | 10.1179 |
OPTIMAL | GK-1158 |
PATRON | PC4011 |
PEUGE | 1629.E8 |
PEUGE | 1629.F6 |
PEUGE | 1629.G0 |
QUINTON HA | QTC5001 |
REMKAFLEX | 42.3105 |
SEIM | 084390 |
TRISCAN | 8140 10309 |
CITROËN
|
MAZDA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.