Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORG BECK | BKA1112 |
CABOR | 10.092 |
CABOR | 10.1011 |
CAR | TLC13201 |
CAR | TLC15701 |
CAUTEX | 010078 |
CAUTEX | 468026 |
CEF | VW04192 |
CEF | VW04198 |
COFLE | 10.1011 |
COFLE | 92.10.1011 |
FIRST LINE | FKA1112 |
IDROMEC | RMT15701 |
KAGER | 19-3732 |
LECOY | 909416 |
LPR | C0170A |
METALCAUCH | 83830 |
METZGER | 10.1011 |
OPTIMAL | GK-1491 |
PEX | 13.0492 |
REMKAFLEX | 34.3150 |
SEAT | 6N1.721.555A |
SEAT | 6N1.721.555L |
SEIM | 122107 |
TRISCAN | 8140 29347 |
VAG | 6N1 721 555A |
VAG | 6N1 721 555D |
VAG | 6N1 721 555L |
VW | 6N1.721.555A |
VW | 6N1.721.555L |
VW | 6N1721555D |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.