Lakier do zacisków K2 Brake Caliper zielony 400 ml to profesjonalny lakier do malowania zacisków i bębnów hamulcowych . Specjalna receptura farby została opracowana na bazie najwyższej jakości żywic. Dzięki temu lakier do zacisków tworzy trwałą powłokę o wysokiej odporności temperaturowej, nawet do +260 stopi Celsjusza. Powłoka lakiernicza powstała na powierzchni zacisku po malowaniu, jest wysoce odporna na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne, pył hamulcowy, środki chemiczne (w tym płyny do mycia felg), sól, benzynę, kwaśne deszcze i niekorzystne warunki atmosferyczne. Działa również antykorozyjnie. Sposób użycia:
Po zakończonej aplikacji odstawić na 30-60 min do całkowitego wyschnięcia. |
Dodaj opinię
Zadaj pytanie na temat tego produktu
K2 to polska firma z branży motoryzacyjnej, specjalizująca się w produkcji chemii do samochodów. Podstawę oferty stanowią preparaty czyszczące oraz konserwujące do poszczególnych części samochodowych oraz karoserii. Jednak istotną linię produkcyjną stanowią również kosmetyki samochodowe K2 poprawiające estetykę pojazdu oraz zwiększające komfort użytkowania samochodu.
Choć K2 to marka kojarzona głównie z chemią do aut i kosmetykami samochodowymi, w ofercie producenta znaleźć można o wiele więcej interesujących produktów wysokiej jakości. Coraz bogatsza jest oferta płynów eksploatacyjnych K2, w tym między innymi olejów do silnika i płynów do chłodnic. Wyjątkową skutecznością cechują się natomiast zestawy naprawcze K2, umożliwiające samodzielne zreperowanie niewielkich ubytków – na przykład po ubiciu reflektora.
Produkty marki K2 to najwyższej jakości preparaty i akcesoria, które są doceniane przez specjalistów. Trudno dziś znaleźć warsztat, w którym w użytku nie znajdują się produkty desygnowane logo K2. Kierowcy również doceniają efektywność działania środków chemicznych tej marki. Poza skutecznością, cechuje je również bezpieczeństwo użytkowania, gdyż preparaty są wielokrotnie testowane, zanim zostaną dopuszczone do sprzedaży.
K2 to firma z polskim kapitałem, która powstała w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. Początkowo firma działała tylko lokalnie, aby z czasem wejść na większość rynków europejskich. Rozwój firmy nie polega jednak tylko na zwiększaniu sprzedaży, ale również na dopisywaniu kolejnych pozycji do katalogu produktów.