Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260341 |
AUDI | 1K0 411 315 B |
AUDI | 1K0 411 315 D |
AUDI | 1K0 411 315 E |
AUDI | 1K0 411 315 G |
AUDI | 1K0 411 315 J |
AUDI | 1K0 411 315 K |
AUDI | 1K0 411 315 P |
AUDI | 1K0 411 315 R |
AUDI | 5Q0 411 315 A |
AUDI | 5Q0 411 315 B |
AUDI | 5QM 411 315 |
BLUEPRINT | ADV188502 |
CUPRA | 1K0411315B |
CUPRA | 1K0411315D |
CUPRA | 1K0411315J |
CUPRA | 1K0411315K |
CUPRA | 1K0411315P |
CUPRA | 1K0411315R |
CUPRA | 5Q0411315A |
DELPHI | TC1315 |
DELPHI | TC2690 |
FAG | 818 0194 10 |
FAI | SS2400 |
FEBI | 24122 |
FIRST LINE | FDL6732 |
FLENNOR | FL0907-H |
LEMFO | 26775 |
METZGER | 53007618 |
METZGER | 6-5468 |
METZGER | 83007618 |
MEYLE | 116 060 0020 |
MEYLE | 116 060 0020/HD |
MONROE | L29621 |
MOOG | VO-LS-1870 |
NK | 5114723 |
OCAP | 0504378 |
OPTIMAL | G7-1018 |
PEX | 12.05.437 |
QUINTON HA | QLS3328S |
RUV | 925437 |
SEAT | 1K0 411 315 B |
SEAT | 1K0 411 315 D |
SEAT | 1K0 411 315 E |
SEAT | 1K0 411 315 G |
SEAT | 1K0 411 315 J |
SEAT | 1K0 411 315 K |
SEAT | 1K0 411 315 P |
SEAT | 1K0 411 315 R |
SEAT | 5Q0 411 315 A |
SEAT | 5Q0 411 315 B |
SEAT | 5QM 411 315 |
SKODA | 1K0 411 315 B |
SKODA | 1K0 411 315 D |
SKODA | 1K0 411 315 E |
SKODA | 1K0 411 315 G |
SKODA | 1K0 411 315 J |
SKODA | 1K0 411 315 K |
SKODA | 1K0 411 315 P |
SKODA | 1K0 411 315 R |
SKODA | 5Q0 411 315 A |
SKODA | 5Q0 411 315 B |
SKODA | 5QM 411 315 |
SPIDAN | 57028 |
TOPRAN | 110 062 |
TOPRAN | 110 135 |
TRISCAN | 02-DS-6774 |
TRISCAN | 02-DS-6774A |
TRISCAN | 11026 |
TRISCAN | 11026HD |
TRISCAN | 1215-11026 |
TRISCAN | 1215-11026HD |
TRISCAN | 1215-P610012 |
TRISCAN | 16-26774 01 |
TRISCAN | 16-31184 |
TRISCAN | 16-51825HPS |
TRISCAN | 16-MSL0922HD |
TRISCAN | 30-29004-99 |
TRISCAN | 31-29004 |
TRISCAN | 31124122 |
TRISCAN | 311TC1315 |
TRISCAN | 3426774 01 |
TRISCAN | 87 01 026 |
TRISCAN | 952436-7 |
TRISCAN | 9524370 |
TRISCAN | 97-05337 |
TRISCAN | FV 26774 |
TRISCAN | P610012 |
TRISCAN | VO-LS-1870 |
TRISCAN | WSS496 |
TRW | JTS483 |
VW | 1K0 411 315 B |
VW | 1K0 411 315 D |
VW | 1K0 411 315 E |
VW | 1K0 411 315 G |
VW | 1K0 411 315 J |
VW | 1K0 411 315 K |
VW | 1K0 411 315 P |
VW | 1K0 411 315 R |
VW | 5Q0 411 315 A |
VW | 5Q0 411 315 B |
VW | 5QM 411 315 |
AUDI
|
CUPRA
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.