Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FEBEST | AS1639 |
FIAT | 7640534^ |
FIAT | 7705030^ |
FIAT | 7705268^ |
GM | 96535274 |
HONDA | 53323S50003 |
HYUNDAI | 5637025000 |
IVECO | 4193733 |
IVECO | 4193734 |
IVECO | 4193735 |
LOEBRO | U 912 |
MITSUBISHI | 4401A174 |
NISSA | 48080EG000 |
OPEL | 905009 |
QF | QF00U00207 |
SSANG | 4631009005 |
SUBAR | 34170AG022 |
SUZUK | 4822065J50 |
TOYOT | 4521050060 |
VEMA | 736 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Złącza wału napędowego są używane do łączenia dwóch wałów napędowych. Złącza te mają jedno złącze męskie i jedno złącze żeńskie, które tworzą płynne połączenie między dwoma wałami napędowymi. Są niezbędne przy łączeniu silników ze skrzyniami biegów lub innymi elementami mechanicznymi.
Łączniki krzyżowe są używane w połączeniu ze złączami wałów napędowych, aby połączyć dwa wały napędowe jako system nadmiarowy. Łączniki krzyżowe wału napędowego mają trzy połączenia - każde połączenie łączy się z jednym końcem wtórnego wału napędowego. Po połączeniu napęd dodatkowy może funkcjonować bez napędu podstawowego, co poprawia wydajność, zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość.
Innym zastosowaniem łączników wałów napędowych i połączeń krzyżowych jest tworzenie sieci komunikacyjnych między wieloma urządzeniami. Producenci samochodów używają krzyżaków do łączenia podłużnych i poprzecznych wałów napędowych. Jest to tzw. konfiguracja V. Pozwala to na synchronizację obrotów silnika, ponieważ każda skrzynia biegów napędza własną oś.