Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kompresor klimatyzacji NRF 32810

4.7 (6) pokaż opinie
Kod produktu:
32810
Kompresor klimatyzacji NRF 32810
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32810 - fot.1
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32810 - fot.2
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32810 - fot.3
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32810 - fot.4
  • Kompresor klimatyzacji NRF 32810 - fot.5
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

762,00 zł
w tym 23% VAT
Ograniczenia producenta:
DENSO-EQUIVALENT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z olejem kompresorowym PAG
Koła pasowe:
Z kołem pasowym wielorowkowym

Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.

Dowiedz się więcej

ID kompresora:
SC08
Napięcie robocze [V]:
12
Czynnik chłodzący:
R134a

Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.

Dowiedz się więcej

Olej do sprężarki:
PAG 46

Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Dowiedz się więcej

Liczba rowków:
5
Pojemność kompresora [ccm]:
80
Ilość oleju [ml]:
80
Jakosć:
OE-EQUIVALENT
Kształt obudowy wtyczki:
Owalny
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (6)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Kompresor klimatyzacji NRF 32810

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Zbigniew 48

(30.12.2021)

5.0
Bardzo dobry zakup. Działa bezproblemowo. Polecam!

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32964

d.k

(11.02.2020)

5.0
Bardzo dobry kompresor, działa bez zarzutu w moim aucie wymontowany oryginalny również był producenta NRF.

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32478

Kajtek

(04.10.2017)

5.0
Kupiłem nowy i jestem bardzo zadowolony. Stary kompresor niestety rozleciał się po całości, a ja nie jestem zwolennikiem kupowania używanych, dlatego też padła decyzja na kupno nowego.

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32147

SPONSOR

(14.08.2015)

5.0
kompresor dziala bez zarzutu. cena super. jakośc wykonania tez super

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32240

brunet

(16.07.2014)

3.0
Kompresor spełnia swoje zadanie. Wszystko działa jak należy oraz chłodzi :)

Opinia wystawiona dla Kompresor klimatyzacji NRF 32208

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32810 po numerze OEM

Producent Numery OEM
4SEASONS 57760
AKS DASIS 850009N
AKS DASIS 850601N
AVA FTAK050
AVA FTK050
DELPHI CS20402
DELPHI TSP0155320
DELPHI TSP0155345
DENSO 2473006750
DENSO 4421000284
DENSO 4472206940
DENSO 592475600
DENSO 592475900
DENSO DCP09005
FIAT 46753622
FIAT 46757168
FIAT 467571680
FIAT 46785772
FIAT 467857720
FIAT 71721725
FIAT 71721726
FIAT 71721735
FIAT 71721736
FIAT 71781759
FRIGAIR 92030030
HELLA 8FK351114061
HELLA 8FK351114561
LANCIA 46753622
LANCIA 46757168
LANCIA 46785772
LANCIA 71721735
LANCIA 71721736
MAG 592475600
MAG 592475900
MAHLE ACP873000P
MAHLE ACP873000S
NISSENS 890187
VALEO 699283
WEZEL 1700K050

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Kompresor / pojedyncze czesci 32810 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1099,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Błąd ESP i ABS po wymianie akumulatora, czyli co to jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Skąd biorą się błędy ESP i ABS po wymianie baterii samochodowej? Czym jest adaptacja akumulatora i dlaczego warto ją wykonać?

Wymiana akumulatora potrafi być czynnością stresującą nawet nie przez to, jak przebiega, ale co dzieje się w jej następstwie. A dziać mogą się rozmaite rzeczy, poczynając od błędów ESP i ABS, na informacji o awarii czujników ciśnienia w oponach kończąc. Dlaczego tak się dzieje?

czytaj więcej >
Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdza się opona z materiałów odnawialnych?

Opony Continental UltraContact NXT. Jak sprawdzają się opony wykonywane w większości z materiałów odnawialnych?

Materiały z recyklingu w oponach samochodowych to żadna nowość, używa się ich od wielu lat. Nigdy jednak wcześniej żadna marka nie posunęła się tak daleko, jak Continental ze swoimi oponami UltraContact NXT. Jakie przyniosło to efekty? Czy „gumy” robione z ryżu i starych butelek w ogóle mają sens?

czytaj więcej >
Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? Co jeszcze może sygnalizować?

Czy pojawiająca się kontrolka poziomu płynu chłodniczego zawsze oznacza jego brak? O czym jeszcze może nas informować?

Kontrolka poziomu płynu chłodniczego to zaledwie jeden z wielu wskaźników mogących pojawić się na desce rozdzielczej Waszych aut. I choćby z tego tylko powodu jej zapalenie się nie zawsze przykuwa uwagę kierowcy. A czy powinno? Zdecydowanie tak. Dlaczego? Co może oznaczać świecąca się kontrolka płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >

Kompresor / pojedyncze czesci

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Cechy Części

Koło pasowe wielorowkowe
Koło pasowe wielorowkowe to często spotykany rodzaj koła. Dzięki zastosowaniu wielu wcięć na obwodzie koła, założony na takie koło pasek nie ześlizguje się na boki, dzięki czemu każde napędzane urządzenie działa bez zarzutów.
Czynnik chłodzący R 134
Czynnik chłodzący do układów klimatyzacji samochodowej o nazwie tetrafluoroetan, stosowany głównie w starszych typach samochodów z klimatyzacją.
Oleje PAG do sprężarki
Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze