Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kolektor wydechowy EEC RE7510

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
RE7510
Kolektor wydechowy EEC RE7510
  • Kolektor wydechowy EEC RE7510 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Długość [mm]:
580
Ciężar [kg]:
2,2
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla RE7510 po numerze OEM

Producent Numery OEM
RENAU 7700873358

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Kolektor RE7510 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną i jak znaleźć usterkę?

Uciekający czynnik klimatyzacji w samochodzie. Co może być przyczyną tego zjawiska i jak możecie sami zlokalizować usterkę?

Jedną z najczęstszych przyczyn awarii układu klimatyzacji jest brak czynnika chłodniczego. Czynnik ucieka, klimatyzacja przestaje działać. Jednak samo jej powtórne napełnienie sprawy nie załatwi. Dlaczego?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >

Kolektor

Kolektor wydechowy to jeden z wielu elementów układu wydechowego. Uchodzi on za jeden z najważniejszych elementów, będąc pierwszą częścią układu od strony jednostki napędowej. Zwany również kolektorem wylotowym, kolektor wydechowy to tak naprawdę cały system przewodów, do których trafiają spaliny. Na każdy cylinder przypada jeden przewód wylotowy, który doprowadza spaliny do właściwej części kolektora. Stamtąd, poprzez rozszerzenie w postaci kołnierza, spaliny wędrują do dalszych części układu wylotowego, aż ostatecznie są wyprowadzane na zewnątrz.

Najczęściej kolektor wydechowy skonstruowany jest z żeliwa. Materiał ten dobrze wytrzymuje oddziaływanie wysokiej temperatury oraz nieźle spisuje się w wilgotnych warunkach. Jednocześnie żeliwo uznaje się za relatywnie tani materiał. Dobrej jakości, nowoczesne kolektory wydechowe to elementy wytrzymałe. Niemniej jednak czasami dochodzi do ich awarii. Żeliwo, pod wpływem sił odśrodkowych, może pęknąć. Przeważnie nie są to pęknięcia, przez które kolektor się rozlatuje. Niemniej jednak jego praca może nie być w pełni efektywna. Największym zagrożeniem jest rzecz jasna nieszczelność, przez którą spaliny wydostają się poza układ wydechowy.

Niestety, awaria kolektora nie zawsze jest łatwa do zauważenia. Przy dużych pęknięciach, podczas pracy układu wydechowego słyszalny jest hałas, który przypomina metaliczne uderzenia. Jednak jeśli pękniecie nie jest duże, zdiagnozować je może tylko fachowiec. Faktura żeliwnego kolektora wydechowego sprawia, że nawet podczas oględzin trudno zauważyć całkiem duże pęknięcia, doskonale widoczne na przykład na stalowej powierzchni.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze