Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 510481 |
BENDIX | 510529 |
BENDIX | 511348 |
BENDIX | 521647 |
BORG BECK | BBP1931 |
BOSCH AMAZ | 0 986 424 617 |
BOSCH AMAZ | 0 986 479 762 |
BOSCH AMAZ | 0 986 494 032 |
BOSCH AMAZ | 0 986 494 127 |
BOSCH AMAZ | 0 986 495 216 |
BOSCH AMAZ | 0 986 AB1 194 |
BOSCH AMAZ | 0 986 AB1 445 |
BOSCH AMAZ | 0 986 AB2 270 |
BOSCH AMAZ | 0 986 AB4 583 |
BOSCH AMAZ | 0 986 AB9 297 |
BOSCH AMAZ | 0 986 BB0 954 |
BOSCH AMAZ | 0 986 TB3 028 |
BOSCH AMAZ | 0986494528 |
BOSCH | 0986494127 |
BOSCH | 986494127 |
BREMBO | 08.B601.10 |
BREMBO | 08.B601.11 |
BREMBO | 08.B601.75 |
BREMBO | DP 24 024 |
BREMBO | P 24 148 |
BREMBO | P 24 148X |
BREMBO | P 59 042 |
BREMBO | P 59 042X |
BREMBO | P24148N |
BREMBO | P59042N |
CITRO | 425405 |
FERODO IND | DDF2058C |
FERODO IND | FDB1540 |
FERODO IND | FDB1594 |
FERODO IND | FDB1594W |
FERODO IND | FDB1675 |
FERODO IND | FDB1766 |
FERODO IND | FDB1766-D |
FERODO IND | FDB1931 |
FERODO IND | FDB1931-D |
FERODO IND | FDB1931W |
FERODO IND | FSL1540 |
FERODO IND | FSL1594 |
FERODO IND | FSL1766 |
FERODO IND | FSL1931 |
FERODO | FDB1793 |
FMSI | D1931 9155 |
FORD | 1459016 |
FORD | 1809259 |
FORD | 1809458 |
FORD | 1936698 |
FORD | 2039739 |
FORD | 2271380 |
FORD | 2T142M008AA |
FORD | 2T1J2M008AA |
FORD | 3M5J2M008A1A |
FORD | 4387371 |
FORD | 4387374 |
FORD | 5134101 |
FORD | CV6Z2200A |
FORD | ME2T1J2M008AA |
FORD | ME3M5J2M008AA |
FORD | ME3M5J2MM008AA |
FORD | MEAV6J2M008AA |
FORD | MEAV6J2M008CA |
H.HESS/ATE | 13.0460-7160.2 |
H.HESS/ATE | 13.0460-7194.2 |
H.HESS/ATE | 13.0460-7195.2 |
H.HESS/ATE | 13.0460-7209.2 |
H.HESS/ATE | 13.0460-7251.2 |
H.HESS/ATE | 13.0460-7253.2 |
H.HESS/ATE | 13.0470-7194.2 |
H.HESS/ATE | 13.0470-7195.2 |
H.HESS/ATE | 13.0470-7251.2 |
H.HESS/ATE | 24.0111-0172.1 |
ICER | 181744 |
JAGUA | C2C 27271 |
JAGUA | C2D 23143 |
JAGUA | C2D 48654 |
JAGUA | C2P 17595 |
MAZDA | BPYK-26-48ZA-9C |
MAZDA | BPYK2648Z |
MAZDA | BPYK2648ZA |
MAZDA | BPYK2648ZB |
MAZDA | C2Y32648ZB |
METELLI | 22-0337-3 |
METELLI | 23-1251C |
MITSUBISHI | BPYK2648ZA |
OPEL | 1605993 |
OPEL | 93172190 |
OPEL | 93176116 |
OPEL | 93183140 |
OPEL | 93190338 |
PAGID | 55389 |
PAGID | T1489 |
PAGID | T2050 |
RAICAM | RA.0769.6 |
REMSA | 842.30 |
RENAU | 440600002R |
RENAU | 440601689R |
RENAU | 8660004479 |
RENAU | 8671016696 |
ROADHOUS | 2842.30 |
SAAB | 13 322 091 |
SAAB | 32017848 |
SAAB | 99900003 |
TEXTAR | 2413701 |
TEXTAR | 2413703 |
TEXTAR | 2413781 |
TEXTAR | 2521201 |
TEXTAR | 2521203 |
TEXTAR | 2521281 |
TEXTAR | 89017600 |
TEXTAR | 92238900 |
TEXTAR | 92238903 |
TRW | DF6150 |
TRW | GDB1469 |
TRW | GDB1469DTE |
TRW | GDB1621 |
TRW | GDB1621DTE |
TRW | GDB1938 |
TRW | GDB2033 |
TRW | GDB2086 |
TRW | GDB7734 |
VEMA | PE.0769.6 |
VOLVO | 30736610 |
VOLVO | 30742031 |
VOLVO | 307420310 |
VOLVO | 31323501 |
VOLVO | 31341327 |
VOLVO | 31341331 |
VOLVO | 8683615 |
CADILLAC
|
CITROËN
|
DAIMLER
|
FORD
|
JAGUAR
|
MAZDA
|
OPEL
|
PONTIAC
|
RENAULT
|
SAAB
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.