Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | PC 2062 E |
ACDELCO | PC 2063 E |
ACDELCO | PC 345 |
ALCOFILTER | MD-5002 |
ARMAFILT | L-136/193.0 |
ASAS | HF 585 |
ASHIKA | 20-05-584 |
BLUEPRINT | ADJ 132217 |
BORG BECK | BFA2213 |
BOSCH | 0 457 429 908 |
BOSCH | 1 457 429 010 |
BOSCH | 1 457 429 908 |
BOSCH | 1 457 429 908-850 |
BOSCH | 1 457 432 126 |
BOSCH | 1 457 432 127 |
BOSCH | 1 457 433 427 |
BOSCH | 1 457 433 427-48N |
BOSCH | 1 457 433 755 |
BOSCH | 1 457 433 755-85N |
BOSCH | 9 457 160 029 |
BOSCH | 9 457 233 580 |
BOSCH | S9908 |
CHAMP | AO 10 |
CHAMPION | CAF100401C |
CHAMPION | V 401 |
CHAMPION | V 401/606 |
CITRO | 1444 SY |
CITRO | 95619 441 |
CLEANF | MA 409 |
COMLINE | EAF019 |
CONTINENTA | 28.0002-0122.2 |
COOPE | AG 249 |
COOPERSFIA | FL6451 |
COOPERSFIA | FL6641 |
CROSLAND F | 764 |
DELPHI | AF0054 |
DENCKERMAN | A140517 |
DIAMAX | DA2090 |
DÜRER | A3039 |
EUROREPAR | E147016 |
FEBI | 22583 |
FILFILTER | HP 2569 |
FILFILTER | HP 2569 A |
FILTRON | AK 246 |
FORD | 5004 262 |
FORD | 5009 229 |
FORD | 5011 879 |
FORD | 5017 016 |
FORD | 860 X 9601 BAA |
FORD | A 780 X 9601 AA |
FORD | A 810 X 9601 TA |
FORD | A 830 X 9601 DEA |
FRAM | CA3174 |
FRAM | CA3174A |
FRAM | CA3174B |
GIF | GA 618 |
GM | 25062244 |
GM | 9974705 |
HEN | E348L |
HIFI FILTE | SA 358 |
HOFFER | 16153 |
JAPANPAR | FA-584 |
JAPANPAR | FA-584S |
JAPANPAR | JFA-584 |
JAPKO | 20584 |
KLAXCAR | FA035z |
KOLBENSCHM | 201-AR |
KOLBENSCHM | 50 013 201 |
LAUTR | EL 1820 |
LAUTR | FA 1538 |
LUCASFILTE | LFAF106 |
LUCAS_ELEC | EDA 222 |
LUCAS_ELEC | EDA 467 |
MAG | 152071758617 |
MAG | 71758617 |
MAHLE | LX 291 |
MANN | C 1468 |
MAPCO | 60854 |
MAXGEAR | 26-0303 |
MEATDORIA | 16153 |
MEATDORIA | 16154 |
MECAFILTER | EL1820 |
MEYLE | 11-12 321 0026 |
MFILTER | MA 6718 |
MGA | FA3015 |
MICRONAIR | AF586 |
MISFAT | R845B |
MOTAQUIP | VFA 111 |
MOTAQUIP | VFA 113 |
MOTAQUIP | VFA 238 |
MOTAQUIP | VFA 339 |
MOTAQUIP | VFA111 |
MS | 1468-LF-PCS-MS |
MULLER FIL | PA854 |
Motorcraft | EFA 226 |
NIPPARTS | J1324032 |
OPTIMAL | FA-00332 |
Omnicraft | 2133125 |
P.B.R. | AI-3106 |
PEUGE | 1444 02 |
PEUGE | 1444 SY |
PEUGE | 1445 02 |
PURFLU | A518 |
PUROLATOR | A 17812 |
PUROLATOR | A 27812 |
PUROLATOR | A29204 |
PUROLATOR | PM 1812 |
QUINTON HA | QAF 202 |
QUINTON HA | QFA0220 |
RIDEX | 8A0298 |
SCT | SB 090 |
SOFIMA | S 4580 A |
SWAG | 62 92 2583 |
TALBO | 00 138 709 00 |
TALBO | 00 175 767 00 |
TALBO | 00 176 897 00 |
TALBO | 00 432 585 00 |
TALBO | 138 709 |
TALBO | 176 897 |
TALBO | 44 964 |
TALBO | 44 964 U |
TECNECO FI | AR 854 |
TECNOCAR | A854 |
TEHO | 2271 |
TEHO | 271 |
TJFIL | B 202 |
Technika | 776075 |
UFI | 27.845.02 |
UFI | 30.870.00 |
UNI | GFE 1078 |
UNICO F. | AE 13193 |
VAICO | V42-0038 |
WIXFILTERS | WA6033 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr powietrza to bardzo istotny element każdego samochodu. To w końcu tak zwane płuca silnika spalinowego. Sprawny filtr będzie miał bardzo korzystny wpływ na stan techniczny i żywotność jednostki napędowej oraz jej osiągi. By filtr powietrza należycie spełniał swoje zadania musi być jednak regularnie wymieniany na nowy.
Podstawowa rola samochodowego filtra powietrza sprowadza się do zatrzymywania drobinek cząstek stałych, które mogłyby się przedostać do wnętrza jednostki napędowej. Jest to de facto pierwszy podzespół układu dolotowego w samochodzie, który ma do czynienia z zasysanym powietrzem. Z biegiem czasu zdolność filtra do przechwytywania szkodliwych zanieczyszczeń spada, a do silnika może zacząć przedostawać się wiele szkodliwych substancji. Niestety ale odbija się to negatywnie na stanie i kondycji silnika.
Filtry wykonuje się z różnych materiałów, zarówno syntetycznych, jak i tych naturalnych. Niemal każdy producent samochodu zaleca okresową wymianę filtra powietrza przy każdym przeglądzie technicznym, czyli co około 15 – 20 tys. przejechanych kilometrów lub raz do roku. Po tym właśnie czasie filtr jest z reguły już nieco zapchany. Wymiana filtra powietrza to stosunkowo prosta czynność, której można dokonać w zasadzie samodzielnie, bez użycia konkretnych narzędzi.
Na zakupie samochodowego filtra powietrza nie warto oszczędzać, tym bardziej, że nie jest to bardzo kosztowny zakup. Wymiana w warsztacie samochodowym także w żaden sposób nie nadwyręży domowego budżetu. Dlatego najlepiej będzie wybrać filtry powietrza uznanych na rynku motoryzacyjnym marek.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.