Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10288 |
4X4 ESTANF | EST-30-01-192 |
ACEMARK | 132972 |
AKRON-MALÒ | 1520075 |
ALCOFILTER | SP-2120 |
AUDI | 1J0 201 511 A |
AUTOMEGA | 180012010 |
AUTOMOTOR | LATE09 |
AVS AUTOPA | EA718 |
AWM | FF 0401 |
BLUEPRINT | ADV182354 |
BORG BECK | BFF8038 |
BORSEHUNG | B12825 |
BOSCH | 0 450 905 318 |
BOSCH | 0 986 450 236 |
BOSCH | 0 986 AF8 130 |
BSG | BSG 90-130-003 |
CHAMPION | CFF100237 |
CHAMPION | L237/606 |
CLEANF | MBNA 969 |
COMLINE | EFF034 |
CONTINENTA | 28.0002-3005.2 |
COOPERSFIA | FT5380 |
DELPHI | EFP204 |
DENCKERMAN | A110006 |
DIAMAX | DF3003 |
DOYEN | RPF047 |
DYNAMATRIX | DFFL79 |
DÜRER | FIN04.20 |
EUROREPAR | E145075 |
FEBI | 26201 |
FI.BA | FB-41 |
FILFILTER | ZP 8008 FM |
FILTRON | PP 836/1 |
FINWHALE | PF003 |
FRAM | G5870 |
GOODWILL | FG 099 |
GOODWILL | FG 100 |
HEN | H111WK |
HIFI FILTE | BE 528 |
HOFFER | 4145 |
HOFFER | 4145/1 |
HOLA | SF325 |
JC PREMIUM | B3W018PR |
JPG | 1118700400 |
JSASAKASHI | FS2002 |
KAGER | 00-0233 |
KAGER | 11-0008 |
KAMOKA | F302401 |
KLAXCAR | FE066z |
KNECHT | KL 79 |
KOLBENSCHM | 50013419 |
KRAFT AUTO | 1720120 |
KSHEUROPE | 1804.0084005 |
LUCASFILTE | LFPF009 |
LYNXAUTO | LF-1006 |
MAG | 152071760693 |
MAG | 154065578130 |
MAG | 213908203600 |
MAG | 359002301010 |
MAHLE | KL 479 |
MAHLE | KL 79 |
MANN | WK 730/1 |
MAPCO | 62230 |
MAXGEAR | 26-0659 |
MEATDORIA | 4145 |
MEATDORIA | 4145/1 |
MECAFILTER | E09 |
MECAFILTER | ELE6013 |
MECAFILTER | ELE6075 |
METALLEVE | KL 79 |
MEYLE | 100 201 0007 |
MFILTER | BF 674 |
MGA | FE4007 |
MISFAT | E718 |
MOTAQUIP | VFF340 |
MS | 730/1-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FB288 |
OPENPARTS | EFF5070.20 |
OPTIMAL | FF-01242 |
OSSCA | 02719 |
PARTS-MALL | PCX-006T |
PATRON | PF3126 |
PROFIT | 1530-1048 |
PURFLU | EP192 |
PZL | FPW22 |
QF | QF16A00056 |
QH TALBROS | QFF0149 |
QH TALBROS | WF8041 |
QUINTON HA | QFF0149 |
REVITA | FRC00260 |
RIDEX | 9F0030 |
RYCO | Z739 |
SAKURAAUTO | FS-3108 |
SCT | ST 374 |
SEAT | 1J0 201 511 A |
SKODA | 1J0 201 511 A |
SOFIMA | S 1718 B |
STARLINE | SF PF7039 |
STELLOX | 21-00079-SX |
Sampiyon F | CS 3009 M |
Stark | SKFF-0870029 |
TECFIL | GI10 |
TECNECO FI | IN70 |
TECNOCAR | B70 |
TOPRAN | 103 174 |
TTC | 07.38.018 |
UFI | 31.718.00 |
UNICO F. | FI 7172/1 |
UNIFLUX | XB76 |
VAICO | V10-0337-1 |
VALEO | 587022 |
VW | 1J0 201 511 A |
WE PARTS | 311060100 |
WE PARTS | 311060101 |
WILMINK | WG1018406 |
WILMINK | WG1215115 |
WILMINK | WG1429597 |
WILMINK | WG1498216 |
WILMINK | WG1747691 |
WILMINK | WG1747692 |
WILMINK | WG1792737 |
WIXFILTERS | WF8041 |
WXQP | 311957 |
ZEKKERT | KF-5233 |
vika | 12010073101 |
vika | 12010073201 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.