Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20938 |
4X4 ESTANF | EST-30-ECO033 |
ACEMARK | 132987 |
AKRON-MALÒ | 1520029 |
APXENERGY | X1510447 |
ASAM | 70077 |
ASHIKA | 30-ECO033 |
ASHUKI | 133-437A |
AUDI | 1K0 127 177 B |
AUDI | 1K0 127 434 B |
AUTOMOTOR | LATG72 |
AVS AUTOPA | FA119 |
BORG BECK | BFF8010 |
BOSCH | 1 457 070 013 |
BOSCH | F 026 402 008 |
BSG | BSG 90-130-005 |
BUGIAD | BSP21703 |
CHAMPION | CFF100447 |
CHAMPION | L447/606 |
CLEANF | MG1617 |
COMLINE | EFF161 |
CONTINENTA | 28.0002-4016.2 |
COOPERSFIA | FA5892ECO |
DELPHI | HDF547 |
DELPHI | HDF635 |
DENCKERMAN | A120317 |
DIAMAX | DF3073 |
DJ PARTS | FF1266 |
DYNAMATRIX | DFFX228D |
DÜRER | F-7262 |
FEBI | 38864 |
FI.BA | FK-766 |
FILFILTER | MFE 1516 MB |
FILTRON | PE 973/2 |
FRAM | C10448ECO |
FRIGAIR | FL10.402 |
HEN | E87KP D150 |
HIFI FILTE | SN 70305 |
HOFFER | 4920 |
JAPANPAR | FC-ECO033 |
JAPKO | 3ECO033 |
JC PREMIUM | B3W033PR |
JPG | 1118700200 |
JSASAKASHI | FE0073 |
KAGER | 11-0427 |
KAMOKA | F307801 |
KLAXCAR | FE042z |
KNECHT | KX 228D |
KOLBENSCHM | 50014146 |
KRAFT AUTO | 1720091 |
KSHEUROPE | 1804.0084055 |
LUCASFILTE | LFDE172 |
LYNXAUTO | LF-1017 |
MAG | 152071760880 |
MAG | 154703686580 |
MAG | 359002300740 |
MAHLE | KX 228D |
MANN | PU 936/1 x |
MAPCO | 63813 |
MAXGEAR | 26-0635 |
MDR | MFF-3E33 |
MEATDORIA | 4920 |
MECAFILTER | ELG5367 |
MECAFILTER | G72 |
MEYLE | 100 323 0005 |
MFILTER | DE 3130 |
MGA | FG2045 |
MISFAT | F119 |
MOTAQUIP | VFF555 |
MS | 936/1X-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FN938 |
OPENPARTS | EFF5008.10 |
OPTIMAL | FF-01194 |
OSSCA | 04892 |
Omnicraft | 2136693 |
PATRON | PF3212 |
PEMEBLA | JAPFC-ECO033 |
PROFIT | 1530-2689 |
PURFLU | C518 |
PZL | WP1517X |
QUINTON HA | QFF0340 |
REVITA | FRC00068 |
RIDEX | 9F0033 |
SAKURAAUTO | EF-31010 |
SCT | SC 7049 P |
SEAT | 1K0 127 177 B |
SEAT | 1K0 127 434 B |
SIVENTO | S30048 |
SKODA | 1K0 127 177 B |
SKODA | 1K0 127 434 B |
SOFIMA | S 6021 NE |
STARLINE | SF PF7513 |
STELLOX | 21-00800-SX |
Sampiyon F | CE 1385 ME |
Stark | SKFF-0870032 |
TECNECO FI | GS0936/1-E |
TECNOCAR | N494 |
TOPRAN | 111 169 |
TTC | 07.38.027 |
UFI | 26.021.00 |
UNICO F. | EFP 8116/1 x |
UNIFLUX | XNE109 |
VAICO | V10-0499 |
VALEO | 587919 |
VW | 1K0 127 177 B |
VW | 1K0 127 434 B |
WE PARTS | 311060383 |
WILMINK | WG1018992 |
WILMINK | WG1215171 |
WILMINK | WG1429139 |
WILMINK | WG1499065 |
WILMINK | WG1499137 |
WILMINK | WG1748132 |
WILMINK | WG1792894 |
WIXFILTERS | WF8355 |
ZEKKERT | KF-5163 |
vika | 11270043501 |
vika | 11270408201 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.