Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10294 |
ALCOFILTER | SP-2150 |
AUDI | 4F0 201 511 A |
AUDI | 4F0 201 511 C |
AUDI | 4F0 201 511 E |
AUTOMEGA | 180012310 |
AUTOMOTOR | LATE66 |
AVS AUTOPA | E831 |
BLUEPRINT | ADV182320 |
BORG BECK | BFF8214 |
BORSEHUNG | B12792 |
BORSEHUNG | B12827 |
BOSCH | F 026 403 012 |
CHAMPION | CFF100479 |
CHAMPION | L479/606 |
CLEANF | MBNA1558 |
COMLINE | EFF153 |
CONTINENTA | 28.0002-3022.2 |
COOPERSFIA | FT5847 |
COOPERSFIA | FT5848 |
DELPHI | EFP228 |
DENCKERMAN | A120426 |
DIAMAX | DF3243 |
DYNAMATRIX | DFFL571 |
FEBI | 30752 |
FILTRON | PP 836/6 |
FRAM | G10214 |
FRAM | G10215 |
HEN | H224WK |
HIFI FILTE | BE 543 |
HOFFER | 4818 |
JC PREMIUM | B3A031PR |
JPG | 1118702000 |
JSASAKASHI | FS0032 |
KAMOKA | F310801 |
KNECHT | KL 571 |
KOLBENSCHM | 50013972 |
KRAFT AUTO | 1720555 |
LUCASFILTE | LFPF068 |
LYNXAUTO | LF-1026 |
MAG | 154703644550 |
MAHLE | KL 571 |
MAHLE | KL 758 |
MANN | WK 720/4 |
MASUMA | MFF-E0034 |
MAXGEAR | 26-1132 |
MEATDORIA | 4818 |
MECAFILTER | ELE6107 |
MOTAQUIP | VFF517 |
MULLER FIL | FB294 |
OPENPARTS | EFF5163.20 |
OSSCA | 18102 |
PURFLU | EP205 |
PURFLU | EP206 |
QH TALBROS | QFF0231 |
QH TALBROS | WF8325 |
QUINTON HA | QFF0231 |
REVITA | FRC00276 |
RYCO | Z738 |
SAKURAAUTO | FS-31160 |
SCT | ST 6131 |
SEAT | 4F0 201 511 A |
SEAT | 4F0 201 511 C |
SEAT | 4F0 201 511 E |
SOFIMA | S 1831 B |
STARLINE | SF PF7663 |
STELLOX | 21-00730-SX |
TECNOCAR | B79 |
TECNOCAR | B80 |
TTC | 07.38.029 |
UFI | 31.831.00 |
UNIFLUX | XB338 |
VAICO | V10-7510 |
WE PARTS | 311060331 |
WILMINK | WG1018830 |
WILMINK | WG1215068 |
WILMINK | WG1428802 |
WILMINK | WG1748046 |
WILMINK | WG1770535 |
WIXFILTERS | WF8325 |
WXQP | 312475 |
ZEKKERT | KF-5297 |
vika | 22011636401 |
AUDI
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.