Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD 8089 E |
ACDELCO | ACD8089E |
ALCOFILTER | MD-615 |
ASAS | AS 3545 |
ASHIKA | 30-ECO033 |
AUDI | 1K0127400L |
BALDW | PF9861 |
BIG FILTER | GB-6114 |
BLUEPRINT | ADV 182307 |
BOSCH | 1 457 070 013 |
BOSCH | F 026 402 008 |
BOSCH | N0013 |
CHAMPION | CFF 100447 |
CHAMPION | L 447 |
CHAMPION | L 447/606 |
CHAMPION | L447/606 |
CLEANF | MG 1617 |
CLEANF | MG1617 |
COMLINE | EFF161 |
COOPE | FEM 4292 |
COOPERSFIA | FA5892 ECO |
CROSLAND F | 4049 |
DELPHI | HDF635 |
DENCKERMAN | A120317 |
DIGOEMA | DGM/K 2403 |
FEBI | 38864 |
FILFILTER | MFE 1516 MB |
FILTRON | PE 973/2 |
FILTRON | PE973/2 |
FRAD | 26.43.74/30 |
FRAD | 27.43.74/30 |
FRAM | C10448ECO |
GIF | FI 539 |
GUD | M 79 |
HEN | E87KP D150 |
HENGS | E87KP D150 |
JAPANPAR | FC-ECO033 |
KNECHT | KX 228D |
KOLBENSCHM | 4146-FX |
KOLBENSCHM | 50 014 146 |
KOLBENSCHM | 50014146 |
LAUTR | ELG 5367 |
MAG | 152071760880 |
MAG | 71760880 |
MAHLE | KX 228 |
MAHLE | KX 228 D |
MAHLE | KX 228 D ECO |
MAHLE | KX 228D |
MANN | PU 936/1 x |
MAPCO | 63813 |
MAXGEAR | 26-0635 |
MEATDORIA | 4920 |
MEYLE | 100 323 0005 |
MFILTER | DE 3130 |
MISFAT | F119 |
MOTAQUIP | VFF 555 |
MULLER FIL | FN938 |
PURFLU | C518 |
PUROLATOR | F59232 |
PZL | WP1517X |
QUINTON HA | WF8355 |
SCT | SC 7049 |
SCT | SC 7049 P |
SEAT | 1K0127400L |
SKODA | 1K0127400L |
SOFIMA | S 6021 NE |
SWAG | 30 93 8864 |
TECNECO FI | GS 0936/1-E |
TECNOCAR | N494 |
TOPRAN | 111 169 |
UFI | 26.021.00 |
UNICO F. | EFP 8116/1 x |
VAG | 1K0 127 177 B |
VAG | 1K0 127 434 B |
VAICO | V10-0499 |
VALEO | 587919 |
WIXFILTERS | WF8355 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.