Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20260 |
ACDELCO | XD 9036 E |
ACDELCO | XD 9290 E |
ACDELCO | XD9290E |
ALCOFILTER | SP-1254 |
ASHIKA | 30-0L-L06 |
ASHUKI | 194-067 |
BLUEPRINT | ADJ 132306 |
BLUEPRINT | ADJ132306 |
BMW | 0813030 |
BMW | 13 32 7 785 350 |
BMW | 13 32 7 787 825 |
BMW | 13327787826 |
BOSCH | 0 450 906 451 |
BOSCH | N6451 |
CHAMPION | CFF100431 |
CHAMPION | L 431 |
CHAMPION | L 431/606 |
CHAMPION | L431/606 |
CLEANF | DN 1924 |
CLEANF | DN1924 |
COMLINE | EFF094 |
COOPE | FSM 4168 |
COOPERSFIA | FP5642 |
DELPHI | HDF542 |
DENCKERMAN | A120048 |
FEBI | 23950 |
FILTRON | PP 940/3 |
FILTRON | PP940/3 |
FRAM | P9554 |
GM | 0813030 |
GMC | 9266281 |
GUD | E 105 |
GUD | MP 07 |
HEN | H150WK |
HOFFER | 4554 |
HOFFER | 7690554 |
JAPANPAR | FC-L06 |
JAPANPAR | FC-L06S |
JAPANPAR | JFC-L06 |
JC PREMIUM | B3B018PR |
KAGER | 11-0368 |
KAMOKA | F315601 |
KLAXCAR | FE089z |
KNECHT | KL 160/1 |
KOLBENSCHM | 50 013 654 |
KOLBENSCHM | 50013654 |
KOLBENSCHM | 654-FP |
LANDROVER | WFL 000070 |
LANDROVER | WFL 4070 |
LAUTR | ELG 5279 |
MAG | 152071760688 |
MAG | 71760688 |
MAG | FD 563 |
MAHLE | KL 160/1 |
MANN | WK 841/1 |
MAXGEAR | 26-0261 |
MEATDORIA | 4554 |
MECAFILTER | ELG5279 |
MEYLE | 314 323 0000 |
MFILTER | MP 4069 |
MISFAT | M427 |
MOTAQUIP | VFF 454 |
MULLER FIL | FN260 |
OPEL | 0813030 |
OPEL | 813030 |
OPENPARTS | EFF5051.20 |
P.B.R. | AG-6079 |
PURFLU | FCS479 |
PUROLATOR | F 68310 |
QUINTON HA | QFF0329 |
SCT | ST 6080 |
SOFIMA | S 4427 NR |
SWAG | 20 92 3950 |
TECNECO FI | GS 9554 |
TECNOCAR | RN233 |
TOPRAN | 500 897 |
UFI | 24.427.00 |
UNICO F. | FI 8160/1 |
VAICO | 10-0344 |
VAICO | V10-0344 |
VAICO | V20-0636 |
VALEO | 587517 |
VAUXH | 0813030 |
WIXFILTERS | WF8263 |
ALPINA
|
BMW
|
LAND ROVER
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.