Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | P10297 |
A.L.FILTER | ALG-2244 |
ACDELCO | FS 9262 E |
ACDELCO | FS9262E |
ALCOFILTER | SP-2149 |
ASHUKI | 165-637 |
AUDI | 1K0201051C |
AUDI | 1K0201051K |
BIG FILTER | GB-3228 |
BLUEPRINT | ADV 182303 |
BOSCH | 0 450 905 959 |
BOSCH | 0 986 AF8 261 |
BOSCH | F5959 |
BUGIAD | BSP20888 |
CHAMPION | CFF 100478 |
CHAMPION | L 478 |
CHAMPION | L 478/606 |
CHAMPION | L478/606 |
CLEANF | MBNA 1503 |
CLEANF | MBNA1503 |
COMLINE | EFF172 |
COOPERSFIA | FT5855 |
CROSLAND F | 6855 |
DENCKERMAN | A110146 |
FEBI | 26343 |
FILFILTER | ZP 8100 FL |
FILTRON | PP 836/2 |
FILTRON | PP836/2 |
FLEETGUARD | FF5875 |
FRAM | G10243 |
GIF | ES 089 |
GUD | E 144 |
HEN | H280WK |
HENGS | H280WK |
HOFFER | 4828 |
JC PREMIUM | B3W035PR |
JPG | 1118701600 |
JPG | 1118701602 |
JPG | 1118701609 |
KAMOKA | F310501 |
KNECHT | KL 572 |
KOLBENSCHM | 50 013 971 |
KOLBENSCHM | 50013971 |
KOLBENSCHM | 971-FP |
LAUTR | ELE 6106 |
MAG | 152071760859 |
MAG | 71760859 |
MAHLE | KL 572 |
MAHLE | KL 759 |
MANN | WK 69 |
MAPCO | 62231 |
MEATDORIA | 4828 |
MECAFILTER | ELE6106 |
MEYLE | 100 323 0010 |
MFILTER | DF 3526 |
MOTAQUIP | VFF 544 |
MULLER FIL | FB297 |
OPENPARTS | EFF5057.20 |
P.B.R. | AG-6143 |
PURFLU | EP207 |
PZL | FPW34 |
QUINTON HA | QFF0137 |
SAKURAAUTO | FS-31150 |
SCT | ST 6091 |
SEAT | 1K0201051C |
SEAT | 1K0201051K |
SKODA | 1K0201051C |
SKODA | 1K0201051K |
SOFIMA | S 1840 B |
SWAG | 32 92 6343 |
TECNOCAR | B81 |
TOPRAN | 110 898 |
UFI | 31.840.00 |
UNI | GFE 7287 |
UNICO F. | FI 6163 |
VAG | 1K0 201 051 B |
VAG | 1K0 201 051 C |
VAG | 1K0 201 051 K |
VAICO | V10-0658 |
VALEO | 587030 |
VW | 1K0201051C |
VW | 1K0201051K |
WIXFILTERS | 33814 |
WIXFILTERS | WF8386 |
AUDI
|
KTM
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.