Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | SP-1241 |
BOSCH | 0 450 905 932 |
BOSCH | 0 450 906 453 |
BOSCH | 0 986 450 509 |
CHAMPION | L 260 |
CLEANF | DN 903 |
COOPE | FSM 4181 |
CROSL | 5104 |
DELPHI | FF20002 |
DELPHI | HDF538 |
FILTRON | PP 839/4 |
FRAM | P 8916 |
HEN | H 126 WK |
KNECHT | KL 152 |
KNECHT | KL 91 |
KNECHT | KL154 |
KOLBENSCHM | 450FP |
LAUTR | ELG5256 |
MAHLE | KL 152 |
MAHLE | KL 91 |
MAHLE | KL154 |
MANN | WK823/1 |
MOTOK | ALG2257 |
PBR | AG6071 |
PURFLU | FCS 706 |
PUROLATOR | F 67902 |
SOFIMA | S4424NR |
SOGEFIPRO | FT5468 |
TECNOCAR | RN 242 |
TEHO | 6230 |
UFI | 24 424 00 |
UNICO F. | FI81671 |
VAG | 057 127 401 A |
VAG | 057 127 435 D |
VAG | 059 127 401 C |
VAG | 059 127 401 E |
VAG | 059 127 401 F |
VW | 057 127 401 A |
VW | 057 127 401 C |
VW | 057 127 435 D |
VW | 059 127 401 C |
VW | 059 127 401 E |
VW | 059 127 401 F |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
JC Premium to polska firma produkująca samochodowe części zamienne. Należy ona do dystrybutora Intel Cars. Główną specjalizacją naszej rodzimej marki są różnorodne filtry, klocki i tarcze hamulcowe. W ofercie JC Premium znajdziemy także wiele innych komponentów, które z powodzeniem można dopasować zarówno do samochodów osobowych, jak i dostawczych. Głównie chodzi tu o pojazdy produkowane w Europie, Japonii, Korei i Ameryce.
To, co wyróżnia polską markę JC Premium na rynku to bez wątpienia bardzo dobra jakość produktu w przystępnej cenie. Pewność, iż oferowane produkty są niemalże tak dobre, jak części oryginalne, daje nieustanna kontrola każdego z etapów produkcji.
Ponadto, każdy rodzaj filtra, dostępny w ofercie polskiej marki, przechodzi szereg testów. Te wszystkie procedury pozwalają wyeliminować komponenty, które nie spełniają najwyższych norm jakościowych.
JC Premium dba także o to, aby oferowane przez nich produkty były możliwie dostępne dla każdego posiadacza samochodu. Dlatego ceny oferowanych części są adekwatne nie tylko do jakości produktu, ale także dopasowane do kieszeni polskiego, i nie tylko, klienta.
Dzięki szerokiemu asortymentowi oraz dobrej jakości komponentom, JC Premium cieszy się uznaniem nie tylko na polskim, ale także i zagranicznym rynku części zamiennych.