Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG183 |
ACDELCO | ACD8038E |
ACDELCO | ACD8099E |
ALCOFILTER | MD069 |
ALCOFILTER | MD363 |
ASAS | AS3538 |
BOSCH | 1457431702 |
BOSCH | 1457431709 |
BOSCH | N1702 |
CHAMPION | CFF100121 |
CHAMPION | L121 |
CHAMPION | L121606 |
CITRO | 190635 |
CITRO | 190655 |
CLEANF | CLMG096 |
CLEANF | MG096 |
COMLINE | EFF031 |
COOPE | FEM4125 |
COOPERSFIA | FT5337 |
CROSLAND F | 4018 |
DELPHI | 9001911 |
DELPHI | 911 |
DELPHI | FF0088 |
DELPHI | HDF911 |
DELPHI | HDF916 |
FIAT | 71714923 |
FIAT | 9567494887 |
FILFILTER | MFE1911 |
FILTREC | MFE1911 |
FILTRON | PM8581 |
FRAM | C5783 |
GIF | FI523 |
HEN | E67KP |
HOFFER | 7690248 |
KNECHT | KX74 |
LAUTR | ELG5226 |
LUCCAV | 9001911 |
LUCCAV | 911 |
LUCCAV | HDF911 |
LUCCAV | HDF916 |
MAG | 71760553 |
MAG | FD502 |
MAHLE | KX74 |
MANN | P738x |
MEATDORIA | 4248 |
MERIT | 4248 |
MFILTER | MP447 |
MISFAT | F682 |
MOTIP | VFF311 |
MOTOK | WP416 |
MULLER FIL | FN1500 |
Motorcraft | EFG6024 |
OPENPARTS | EFF509710 |
P.B.R. | AG3364 |
PEUGE | 190634 |
PEUGE | 190635 |
PEUGE | 190654 |
PEUGE | 1906E1 |
PURFLU | C480 |
PUROLATOR | F57777 |
SCT | ST770 |
SOFIMA | S0911NC |
SOFIMA | S6682N |
TECNECO FI | GS0450 |
TECNOCAR | N450 |
TEHO | 7236 |
UFI | 2438900 |
UFI | 2668200 |
UNI | GFE5358 |
VALEO | 587912 |
WIXFILTERS | WF8022 |
WIXFILTERS | WF8413 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.