Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AC | XD138 |
ALCOFILTER | SP972 |
ARMAFILT | GO851252 |
BLUEPRINT | ADV182347 |
BOSCH | 0450906161 |
BOSCH | 0450906174 |
BOSCH | 0450906193 |
BOSCH | 0450906210 |
BOSCH | 0450906238 |
BOSCH | 0450906267 |
BOSCH | 0986BF0400 |
BOSCH | 450906161 |
BOSCH | 450906174 |
BOSCH | 450906193 |
BOSCH | 450906210 |
BOSCH | 450906238 |
BOSCH | 450906267 |
BOSCH | N6174 |
BOSCH | N6267 |
CHAMP | FN13 |
CHAMP | LFF8777 |
CHAMP | LFF8813 |
CHAMP | LFF8813F |
CHAMPION | CFF100114 |
CHAMPION | L114 |
CLEANF | CLDN829 |
CLEANF | DN829 |
CLEANF | DN829T |
COMLINE | EFF018 |
CONTINENTA | 28000240052 |
COOPE | Z1141 |
COOPERSFIA | FP5219 |
COOPERSFIA | FT5385 |
CROSL | 5034 |
CROSL | 5034K |
CROSL | 5085 |
CROSLAND F | 5034 |
CROSLAND F | 5034K |
DELPHI | 7176507 |
DELPHI | FF0060 |
DELPHI | HDF507 |
DONALDSON | P552440 |
FEBI | 21600 |
FILTREC | ZP054F |
FILTREC | ZP057F |
FILTRON | PP839 |
FLEETGUARD | FF5312 |
FORD | 1022920 |
FRAD | 264312130 |
FRAM | P5328 |
FRAM | PS5938 |
HBJAKOPART | J1334024 |
HEN | H70WK05 |
HEN | H70WK12 |
HOFFER | 7690329 |
HURTH | OK202 |
KAYSE | AK14DB |
KNECHT | KL42 |
KNECHT | KL55 |
KNECHT | KL75 |
KNECHT | KL751 |
KOLBENSCHM | 182 |
KOLBENSCHM | 182FP |
KOLBENSCHM | 50013182 |
LAURA | ELG5210 |
LAURA | ELG5510 |
LAUTR | ELG5210 |
MAG | 71758861 |
MAG | FD516 |
MAHLE | KL180 |
MAHLE | KL42 |
MAHLE | KL55 |
MAHLE | KL75 |
MAHLE | KL751 |
MANN | WK8424 |
MANN | WK851 |
MAPCO | 63197 |
MEATDORIA | 4113 |
MEATDORIA | 4329 |
MECAFILTER | ELG5210 |
MECAFILTER | GF282WP |
MERIT | 4113 |
MEYLE | 1001270004 |
MFILTER | MP478 |
MILLARD FI | MF5328 |
MISFAT | M365A |
MONARK | 30706161 |
MOTAQUIP | VFF200 |
MOTAQUIP | VFF243 |
MOTAQUIP | VFF307 |
MOTIP | VFF307 |
MOTOK | 100343 |
MOTOK | 1930010 |
MOTOK | 30706161 |
MOTOK | 905400150017 |
MOTOK | 92856317 |
MOTOK | AC241 |
MOTOK | AK14DB |
MOTOK | ALG2055 |
MOTOK | DGMK8424 |
MOTOK | ELG5210 |
MOTOK | EXF372 |
MOTOK | FCD2067 |
MOTOK | FI6012 |
MOTOK | GF216 |
MOTOK | GF282WP |
MOTOK | GFI68290 |
MOTOK | GS67 |
MOTOK | HFF214 |
MOTOK | M365A |
MOTOK | MC176 |
MOTOK | MP478 |
MOTOK | PDS74 |
MOTOK | PSC4981 |
MOTOK | R658 |
MOTOK | SK3707 |
MOTOK | USC167 |
MOTOK | VFF200 |
MOTOK | VFF243 |
MOTOK | VFF307 |
MOTOK | YFV001 |
MOTOK | ZP054F |
MOTOK | ZP057F |
Motorcraft | EFG301 |
Motorcraft | EFG321 |
Motorcraft | EFG6020 |
OPENPARTS | EFF506220 |
P.B.R. | AG6015 |
PBR | AG6015 |
POWERP | PMFF916 |
PURFLU | FCS197V |
PURFLU | FCS412BV |
PURFLU | FCS412V |
PUROLATOR | F68807 |
PUROLATOR | F69208 |
PZL | PDS74 |
QUINTON HA | QFF6028 |
SAKURAAUTO | FS3104 |
SEAT | 191127401E |
SOFIMA | S7600NR |
SWAG | 32921600 |
TECNECO FI | GS67 |
TECNOCAR | RN67B |
TEHO | 6202 |
TEHO | OK202 |
TJFIL | FF6028 |
TRP | 1500574 |
UFI | 2436501 |
UNI | GFE5308 |
UNICO F. | FI81734 |
VAG | 191127401A |
VAG | 191127401B |
VAG | 191127401E |
VAG | 191127401J |
VAG | 191127401L |
VAG | 191127401M |
VAG | 191127401N |
VAG | 1H0127401C |
VAG | 1H0127401G |
VAG | 2TA127401 |
VAG | 6NO127401C |
VAICO | 100343 |
VAICO | V100343 |
VAICO | V1003431 |
VAICO | V250761 |
VALEO | 587507 |
VW | 191127401A |
VW | 191127401B |
VW | 191127401E |
VW | 191127401J |
VW | 191127401L |
VW | 191127401M |
VW | 191127401N |
VW | 1H0127401C |
VW | 1H0127401G |
VW | 2TA127401 |
WIXFILTERS | 80543 |
WIXFILTERS | WF8045 |
AUDI
|
FORD
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.