Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 33907 | 33907 |
1 szt. | Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FEBI BILSTEIN 02238 | 02238 |
Dodaj opinię
(30.12.2018)
Opinia wystawiona dla Drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 02385
(19.01.2015)
Opinia wystawiona dla drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 11354
(11.11.2014)
Opinia wystawiona dla drążek kierowniczy poprzeczny FEBI BILSTEIN 12698
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 34110 |
4U Autopa | J62204 |
4U | VV-E-11476 |
A.B.S. | 250148 |
ACEMARK | 201023 |
ACEMARK | 205842 |
APLUS | 12287AP |
ASMETAL | 20VW1013 |
ASMETAL | 29VW1230 |
AUTO-SPEED | 290RT04120 |
AYD OE | 99-01176 |
AYD | 9901176 |
AYWIPARTS | AW1330090R |
AYWIPARTS | AW1370314LR |
BBR | 001-10-19123 |
BORG BECK | BDL6053 |
BRÜCK GERM | 191422804A-EURO |
BSG | BSG 90-310-089 |
BSG | BSG 90-310-209 |
CORTECO | 49396558 |
CORTECO | 49399238 |
CPB | 505154 |
CPB | 505196 |
DELPHI | TL428 |
DENCKERMAN | D180100 |
DENCKERMAN | D180160 |
DENCKERMAN | D180250 |
DLZ | SS0027R |
DYS | 21-01048-1 |
EGT | 301300EGT |
ETS | 31.AJ.967 |
EURO ESPAÑ | 191422804A-EURO |
EUROREPAR | 1634881780 |
FAG | 840 0168 10 |
FAG | 840 0512 10 |
FEBI | 1169 |
FENOX | SP40096 |
FIRST LINE | FDL6053 |
FLENNOR | FL940-A |
FORMPART | 2977008 |
FORTUNE LI | FZ2048 |
FR REDAELL | 6-413 |
FRAP | FT/379 |
G.U.D. | GSP101014 |
GSP-BR | S030640 |
GSP-BR | S100125 |
GSP | S030640 |
GSP | S100125 |
HART | 418 712 |
HART | 424 210 |
JPG | 1144402180 |
JPG | 1144500800 |
KAGER | 41-0342 |
KAGER | 41-0455 |
KAMOKA | 9963434A |
KAMOKA | 9963435 |
KAWE | 8500 29365 |
KM GERMANY | 029 0143 |
KM GERMANY | 29 0143 |
KRAFT AUTO | 4300130 |
LEMFO | 10253 02 |
LEMFO | 10253 03 |
LEMFO | 29730 01 |
LYNXAUTO | C2252LR |
LYNXAUTO | C3036R |
MANDO | MTG045103 |
MAPCO | 19861 |
MAXGEAR | 69-0077 |
MAXGEAR | 69-0909 |
MDR | GSP-S030640 |
MDR | GSP-S100125 |
METZGER | 51004018 |
METZGER | 56005902 |
MEYLE | 116 030 7138 |
MEYLE | 116 030 7140 |
MONROE | L29365 |
MOOG | VO-DS-7140 |
MS | 10254-PCS-MS |
MS | 10254-SET-MS |
MS | 29730-PCS-MS |
MS | 29730-SET-MS |
NK | 5002310 |
NK | 5004753 |
NTY | SDK-VW-005 |
OCAP | 0583200 |
OCAP | 0603200 |
OCAP | 583200 |
OE Germany | 801551 |
OE Germany | 801592 |
OSSCA | 01755 |
PATRON | PS2048R |
QH TALBROS | QDL2248S |
QUINTON HA | QDL2248S |
REDAELLI R | 6-413 |
REINHOCH | RH02-0014 |
RIDEX | 284R0041 |
RIDEX | 51T0160 |
RIW | VW20063004 |
RIW | VW3004 |
RODRUNNER | RA-V-415 |
RTS | 90-00937-1 |
RUV | 915439 |
RUV | 915441 |
RYME | 4410014 |
RYME | 4410017 |
RYME | 4410018 |
RYME | 4410019 |
RYME | 4410020 |
SASIC | 9006217 |
SBS | 19015004753 |
SEAT | 191 422 804 |
SEAT | 191 422 804 A |
SIDEM | 63434 A |
SIDEM | 63435 |
SKF | VKDY 321031 |
SPIDAN CHA | 46029 |
SPIDAN CHA | 46031 |
STELLOX | 51-00602-SX |
SWAG | 30 72 0035 |
Stark | SKRA-0250056 |
Stark | SKTR-0240196 |
TALOSA | 41-03573 |
TEBO | 501315 |
TEKNOROT | V-415 |
TOPRAN | 102 806 |
TREVI | TRTT5343 |
TRISCAN | 8500 29303 |
TRISCAN | 8500 29365 |
TRW | JRA220 |
TTC | 07.37.007 |
Technika | RS3411 |
VAICO | V10-7068 |
VW | 191 422 804 |
VW | 191 422 804 A |
ZEKKERT | ST-4207 |
ZPY | 191422804 |
vika | 44221415301 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.