Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOPRAN 722 660 (Oś tylna strona lewa)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
722 660
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOPRAN 722 660 (Oś tylna strona lewa)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) TOPRAN 722 660 (Oś tylna strona lewa) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

47,00 zł
w tym 23% VAT
System hamulcowy:
Dla pojazdów z hamulcami tarczowymi z tyłu

Najnowsze zastosowanie układu hamulcowego na tylną oś. Od niedawna montowane są na niej hamulce tarczowe, które są mniej awaryjne niż bębny hamulcowe. Hamulce tarczowe montowane na tylnej osi są także dużo bardziej wytrzymałe i mogą wytrzymywać większe obciążenia.

Dowiedz się więcej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z przewodem
Długość [mm]:
825
Dynamika hamowania/jazdy:
Dla pojazdów z ABS
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona prawa
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 722 660 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30458
ABAKUS 120-03-075
AUTEX 901135
AUTLOG AS4072
AUTOFREN S DS0114
AUTOMEGA 150067910
AUTOTEAM L4789
BENDIX 058118B
BOSCH 0 265 006 202
BREMI 50358
CITRO 4545 46
CSV ELECTR CSG9789
DELPHI SS20179
ELTA AUTOM EA0105
ELTA AUTOM XBS105
ERA 560298
ERA 560298A
ERT 530096
ESEN SKV 06SKV089
FAE 78377
FISPA 84.789
GAUSS GS2285
GEBE 9 1059 1
GSP 9A0324
HOFFER 8290290
INTERMOTOR 60077
INTERMOTOR AB1391
INTERMOTOR ALB060
INTERMOTOR LAB234
IPD 40-0130
ITN 15-BS-288
KAMOKA 1060115
KAWE 8180 28226
MAPCO 86401
MEATDORIA 90290
METZGER 0900108
MEYLE 11-14 800 0005
MGA CABS207
MOBILETRON AB-EU266
MOTAQUIP LVAB136
NK 291929
OPTIMAL 06-S120
OSSCA 08206
PATRON ABS52065
PEUGE 4545 46
PEX 410.188
QF QF00T01263
QF QF61F00058
QH BENELUX XABS117
QUINTON HA XABS117
SIDAT 84.789
SNR ASB166.03
STARMANN BS-A0119
TRISCAN 8180 28226
TTC 09.35.006
VEMO V42-72-0044
WE PARTS 411140329
WILMINK WG1409784
WILMINK WG1495740
WILMINK WG1774001

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 722 660 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1553,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1499,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1118,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Zestaw wkrętaków i końcówek wkrętakowych
199,00 zł
135,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Poznaj CareMetix - innowacyjny filtr kabinowy do twojego auta

Innowacyjne filtry kabinowe czwartej generacji? CareMetix wyznacza nowy standard jakości filtrów dla najbardziej wymagających kierowców

Wiele systemów samochodowych wpływa na komfort kierowców i pasażerów, ale mało które chronią również ich zdrowie. Do tej drugiej grupy należą systemy wymiany powietrza w kabinie pasażerskiej, oparte o najnowsze, najbardziej innowacyjne filtry kabinowe – dokładnie takie, jak filtry kabinowe CareMetix od Mahle. Co potrafią te właśnie filtry?

czytaj więcej >
Brembo Beyond EV. Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych

Zestaw hamulców dla samochodów elektrycznych Brembo Beyond EV. Czy zastosowane w nich rozwiązania możemy uznać za faktycznie potrzebne i użyteczne?

Czy zestawy hamulców dedykowane samochodom elektrycznym mają sens? Co dają nam klocki i tarcze hamulcowe projektowane z myślą o „elektrykach”? Na przykładzie Brembo Beyond EV możemy określić, że coś w tym pomyśle jest. Ale już Wy sami musicie odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jest to wystarczające duże „coś”, by zdecydować się na taki właśnie zestaw.

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

TOPRAN

Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek  wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.

Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.

Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.

Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.

Cechy Części

Hamulce tarczowe na osi tylnej
Najnowsze zastosowanie układu hamulcowego na tylną oś. Od niedawna montowane są na niej hamulce tarczowe, które są mniej awaryjne niż bębny hamulcowe. Hamulce tarczowe montowane na tylnej osi są także dużo bardziej wytrzymałe i mogą wytrzymywać większe obciążenia.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze